بیل مکانیکی دوسان

بیل مکانیکی دوسان

بیل مکانیکی دوسان یکی از محصولات شرکت دوسان برندی برخاسته از کشور کره جنوبی است که درزمینۀ تولید و توزیع ماشین‌آلات سنگین فعالیت می‌کند. اجاره بیل مکانیکی دوسان به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی در صنعت ساخت‌وساز، معدن و حفاری شناخته می‌شود. همچنین این محصول با داشتن قابلیت‌های منحصربه‌فرد و کارایی بالا، توانسته جایگاه خود را در بازار جهانی بیل‌های مکانیکی تثبیت کند. جرثقیل تهران همیشه کوشیده در زمان اجاره بیل مکانیکی از نمونه‌هایی دارای کیفیت فوق‌العاده، مجهز به موتور توسعه‌یافته و مقاوم در برابر بارهای سنگین استفاده نماید.

بیل مکانیکی دوسان
بیل مکانیکی دوسان

ازاین‌رو به تکمیل تجهیزات خود از میان محصولات برند دوسان پرداخته است. چراکه علاوه بر معیارهای ذکرشده، بیل‌های این شرکت دارای مانیتور، فیلتر متمرکز سوخت، سیستم هیدرولیک مبتنی بر EPOS و بسیاری آپشن‌های ایده‌آل دیگر هستند.

آشنایی با شرکت دوسان:

دوسان یک شرکت کره‌ای چندملیتی تأسیس‌شده در سال ۱۸۹۶ میلادی با ۸۰ سال سابقه درزمینۀ تولید انواع ماشین‌آلات راه‌سازی، محوطه‌سازی، کشاورزی، صنعت و معدن و انواع تجهیزات سنگین دیگر است. دوسان از دوکلمه کره‌ای Doo به معنای یک واحد یکپارچه و san به معنای کوه‌گرفته شده و در عمل نیز به دلیل تولید ماشین‌آلاتی قدرتی به‌خوبی معرف نام خود می‌باشد. به همین دلیل کرایه بیل مکانیکی دوسان در ایران امروزه رونق بالایی گرفته است.

آشنایی با شرکت دوسان
آشنایی با شرکت دوسان

محصولات شرکت دوسان:

باتوجه‌به اینکه مشاغل اصلی دوسان بر اساس ISB (تجارت پشتیبانی زیرساخت) شکل‌گرفته‌اند، پس طبیعی است، محصولات تولیدی این شرکت دارای تنوع بالایی باشند. مشاغل پشتیبانی زیرساخت این نهاد علاوه بر شرکت دوسان شامل چهار شرکت زیرمجموعه دیگر با نام‌‌هایی بدین شرح می‌باشند:

·        صنایع سنگین و ساختمانی دوسان

·        اینفراکرور دوسان

·        مهندسی و ساخت‌وساز دوسان

·        موتور دوسان

محصولات شرکت دوسان
محصولات شرکت دوسان

این شرکت‌ها در کنار هم کلکسیونی از تجهیزات را تولید می‌کنند که بیل مکانیکی دوسان فقط بخش کوچکی از این مجموعه است. بدین ترتیب محصولات شرکت دوسان را در دو بخش مجزا ذکر می‌نماییم.

·        کالاهای مصرفی شرکت دوسان:

تجهیزات نیروگاه‌های برق، انواع آب‌شیرین‌کن، لوازم ساختمانی، قطعات جانبی و لوازم‌یدکی ماشین‌های راه‌سازی، تجهیزات دفاعی، مصالح برپایی بزرگراه‌ها و پل‌ها، تجهیزات پردازش مواد شیمیایی و موتورهای صنعتی نمونه‌ای از کالاهای تولیدی این شرکت مقتدر و بزرگ است.

·        ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی شرکت دوسان:

شرکت دوسان مفتخر به تولید انواع لودر چرخ لاستیکی، دامپ‌تراک، مینی بیل مکانیکی (چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی) و لیفتراک بوده، اما در کنار آن بیل‌های مکانیکی‌اش زبانزدتر ظاهرشده‌اند. خدمات بیل مکانیکی دوسان در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری به دلیل تنوع بالای تولیدات این شرکت کره‌ای بسیار گسترده است. در حال حاضر بیل‌های این شرکت بالغ‌بر بیش از ۱۰ مدل است که برخی از معروف‌ترین آن‌ها شامل بیل مکانیکی S300LC-V، بیل مکانیکی S420LC-V، بیل مکانیکی S470LC-V، بیل مکانیکی DX225LC، بیل مکانیکی DX230LC، بیل مکانیکی DX300LC، بیل مکانیکی DX225LCA و بسیاری مدل‌های دیگر بوده که تمامی در زمان اجاره بیل مکانیکی به کار می‌آیند.

    کالاهای مصرفی شرکت دوسان
کالاهای مصرفی شرکت دوسان

محل استقرار شرکت دوسان:

شرکت دوسان در ابتدای کار خود با نام Park Seung Jik Store در Baeogai سئول فعلی آغاز به کارکرد و به‌سرعت توانست به دلیل برتری‌های محصولات خود خصوصاً در حوزه تولید بیل‌های مکانیکی به توفیقات قابل‌توجهی نائل شود. بیل مکانیکی دوسان با اندازه جمع‌وجور، توانایی کار در مناطق تنگ، امکان حفاری در عمق، عملکرد اثبات‌شده و مدل‌های مختلف از ۱ تن تا کلاس‌های بالا در اندازه ۱۸ تن، امروزه نسبت به رقبا دارای برتری‌های چشمگیری است.

اجاره بیل مکانیکی دوسان در تهران:

در تهران، خدمات اجاره بیل مکانیکی دوسان برای حفاری و حفرکردن در زمین‌های ساختمانی و جاده‌ای به دلیل غالب فشرده، بسیار پر متقاضی است. این بیل‌ها از توانایی‌های بالقوه‌ای ازجمله حفر زمین، جابه‌جایی خاک و سنگ و حتی احداث تونل‌ در فضاهای محدود برخوردار بوده و به‌صورت اجاره‌ای در اختیار مهندسین عمران و ساختمان و البته شرکت‌های ساختمانی قرار می‌گیرد.

اجاره بیل مکانیکی دوسان در تهران
اجاره بیل مکانیکی دوسان در تهران

مزایای کرایه بیل مکانیکی دوسان نسبت به رقبا:

کرایه بیل مکانیکی دوسان به دلیل اینکه یکی از ابزارهای اصلی در صنعت ساخت‌وساز و عمران بوده، هم‌ردیف ابرقدرت‌های این عرصه مانند کوماتسو و هیتاچی مطرح می‌باشد. امروزه در بازار شرکت‌های مختلفی عرض‌اندام می‌کنند، اما دوسان یکی از نهادهای برجسته در این زمینه بوده که به‌عنوان یکی از بهترین‌های این عرصه شناخته می‌شود. در این بخش به دلایل برتری بیل‌های این شرکت پرداخته تا دلیل رغبت به اجاره بیل مکانیکی دوسان را نسبت به رقبا بهتر متوجه شوید.

·        سیستم کنترل هیدرولیک انحصاری بسیار کارآمد: استفاده از سیستم کنترل هیدرولیک انحصاری به بیل‌های مکانیکی امکان می‌دهد که بادقت و کارایی بالاتری عمل کند.

·        موتور ISUZU یا Cummins: دوسان از موتورهای باکیفیتی مانند ISUZU یا Cummins استفاده کرده که از عملکرد بالایی برخوردارند و انرژی موردنیاز برای فعالیت بهینه دستگاه را فراهم می‌کنند.

·        پمپ اصلی کاوازاکی: استفاده از پمپ اصلی با نام تجاری کاوازاکی نیز یکی از دلایل برتری بیل‌ مکانیکی دوسان است. این پمپ‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و عملکرد و قدرت دستگاه را بهبود می‌بخشند.

·        بسیار کارآمد و سریع در عملیات: قیمت اجاره بیل مکانیکی دوسان به علت استفاده از فنّاوری‌های پیشرفته که سبب شده در عملیات بسیار کارآمد و سریع ظاهر شود، مقرون‌به‌صرفه است. چراکه به کاربر امکان می‌دهد تا با سرعت و بهره‌وری بالا فعالیت‌ها را در مدت‌زمان کمتر انجام و هزینه کرایه را کاهش دهد.

·        تعمیر و نگهداری راحت و آسان: یکی دیگر برترهای خدمات بیل مکانیکی دوسان نسبت به رقبا، تعمیر و نگهداری آسان و راحت این ماشین‌ها است. قطعات این دستگاه باکیفیت بالا تولیدشده، پس تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار ساده بوده و زمان کمی را می‌طلبد.

مزایای کرایه بیل مکانیکی دوسان نسبت به رقبا
مزایای کرایه بیل مکانیکی دوسان نسبت به رقبا

خدمات بیل مکانیکی دوسان در تهران:

خدمات بیل مکانیکی دوسان شامل موارد متنوعی ازجمله حفاری، حمل‌ونقل مواد ساختمانی، خردکردن و خراشیدن سنگ، جابه‌جایی خاک، تخریب ساختمان‌های قدیمی، لایروبی رودخانه‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و رعایت استانداردهای ایمنی، بیل مکانیکی دوسان تضمین‌کننده ارائه خدمات باکیفیت و قابل‌اعتماد است.

قیمت اجاره بیل مکانیکی دوسان:

قیمت اجاره بیل مکانیکی دوسان به عوامل مختلفی مانند ابعاد بیل، مدت‌زمان اجاره، مکان و شرایط کاری وابسته است. برای اجاره بیل مکانیکی دوسان، مشتریان می‌توانند با شرکت‌های اجاره‌دهنده تماس بگیرند و قیمت‌ها و شرایط را به طور دقیق دریافت کنند. البته مقایسه قیمت‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط شرکت‌های مختلف نیز به کرایه بیل مکانیکی دوسان در نوعی بهتر و اقتصادی‌تر کمک می‌کند.

قیمت اجاره بیل مکانیکی دوسان
قیمت اجاره بیل مکانیکی دوسان

سؤالات متداول:

  •     آیا بیل مکانیکی دوسان ازلحاظ مصرف سوخت و کارایی بهینه است؟

بیل مکانیکی دوسان به دلیل استفاده از فنّاوری‌های پیشرفته‌ بهبود کارایی و کاهش مصرف سوخت را ارائه می‌دهد. ازاین‌رو با بهینه‌سازی فناوری بیل مکانیکی دوسان به یک ابزار کارآمد با مصرف بهینه تبدیل‌شده است.

  •     آیا بیل مکانیکی دوسان قابلیت کار در مناطق با دسترسی سخت را دارد؟

بیل مکانیکی دوسان، باقابلیت‌های خود، در مناطق با دسترسی سخت مانند کوهستان به‌خوبی عمل کرده و ساختار سبکش توانایی این ماشین را برای مواجه با چنین محیط‌هایی تقویت نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سیزده =

تماس سریع