کرایه جرثقیل تاورکرین

خدمات تخلیه و بارگیری انواع دستگاه ها

کرایه جرثقیل تاورکرین

کرایه جرثقیل تاورکرین، یکی از مواردی است که در ساختن سازه های عظیم و غول آسا، باید انجام پذیرد. اگر شما قصد ساخت یک ابر سازه را دارید، پس نیاز دارید که راجع به جرثقیل تاورکرین اطلاعات کافی داشته باشید. تهران جرثقیل، در این مطلب قصد دارد شما را در این امر یاری نماید.

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر، از طریق شماره های درج شده در قسمت تماس با ما سایت، با مشاورین تهران جرثقیل تماس حاصل نمایید.

کرایه جرثقیل تاورکرین
کرایه جرثقیل تاورکرین و تناژ باری

جرثقیل تاورکرین چیست؟

جرثقیل تاورکرین یا همان جرثقیل برجی، به شکلی مدرن از اهرم های تعادلی ساخته شده است. معمولا پایه تاورکرین که پایه تثبیت نام دارد، در بتن مسلح قرار می گیرد. البته امکان دارد در بعضی در موارد به بخش هایی از سازه و یا ساختمان به کمک کمربند مهار شود.

جرثقیل های تاورکرین، ترکیبی از ارتفاع و ظرفیت بالا بری را در بهترین حالت برای ما فراهم کرده اند و به طور معمول برای ساخت سد ها، برج ها و ساختمان های مرتفع مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان نصب اولیه جرثقیل تاورکرین، باید پایه تثبیت، بر اساس مشخصات فنی که در دفترچه تاورکرین نوشته شده است، نصب شود. این مسئله باید با تاییدیه مهندس ناظر ساختمان صورت پذیرد.

کرایه جرثقیل تاورکرین
مدت زمان کرایه جرثقیل تاورکرین

تاریخچه جرثقیل تاورکرین

انسان ها همواره برای ساخت سازه های عظیم مشکل داشتند. بالخص زمانی که قصد ساخت سازه های مرتفع را داشتند و باید نیرو و هزینه زیادی را صرف می کردند تا بتوانند مصالح و تجهیزات را که وزن و حجم بالایی دارند را به ارتفاع مورد نظر خود منتقل کنند.

تقریبا در حدود ۷۰ سال پیش، با ورود اولین تاورکرین، نیاز انسان ها برآورده شد.

جالب است بدانید که اولین تاورکرین ها توسط یونانی های باستان اختراع شد که به وسیله نیروی کارگران و چهار پایان کار می کرد.

این تاورکرین برای ساخت ساختمان های مرتفع در آن زمان استفاده می شد و حمل اجسام و اشیای سنگین به بالای بنای مورد نظر را انجام می داد.

کارکرد تاورکرین

تاورکرین ها بر اساس انجام کار و حمل بار تقسیم بندی می شوند.

قدرت جا به جایی اجسام و اشیا، در یک تاورکرین بر اساس ساختار آن می باشد. این که یک تاورکرین تا چه میزان تناژی را می تواند حمل کند، توسط الکترو موتور انجام می پذیرد. این الکترو موتور به یک گیربکس متصل شده و از گیربکس به درام وصل شده است.

جالب است بدانید که در تاورکرین ها، پس از راننده، کلیه سیستم نام برده شده، توسط یک سری میکرو سوئیچ کنترل می شوند تا تاورکرین بیش از حد تناژ خود، بار را از روی زمین بلند نکند. این مسئله به ایمنی دستگاه کمک شایانی می کند.

هر تاورکرین قدرت شاریوت به جلو و شاریوت به عقب را دارد. زمانی که بیش از حد مجاز تاورکرین بار جا به جا نماید، توسط میکرو سوییچ های قطع کن، از جلو رفتن بار جلوگیری می کنند.

تاورکرین ها علاوه بر این که می توانند بار را به صورت جلو و عقب حرکت دهند، نیز می توانند بار را به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانند. که اصطلاحا به آن قدرت مانور گردشی می گویند.

یک تاورکرین می تواند بار را به هر نقطه ای که شما می خواهید منتقل نماید. اما لازم به ذکر است که این عمل توسط ۱ یا ۲ الکترو موتور و ۱ یا ۲ گیربکس صورت می پذیرد. هم چنین برای قدرت مانور گردشی تاورکرین میکرو سوییچ هایی تعبیه شده است تا از دور زدن بی جای آن جلوگیری کند.

کرایه جرثقیل تاورکرین
کرایه جرثقیل تاورکرین از تهران جرثقیل

دلایل کرایه جرثقیل تاورکرین

تاورکرین ها، تمامی قابلیت های نام برده شده را دارند تا شما بتوانید برای جا به جایی مصالح و تجهیزات ابر سازه هایتان از آن ها استفاده نمایید.

تاورکرین ها می توانند بسته به ارتفاع مورد نیاز شما قد علم کنند و حداکثر ارتفاع یک تاورکرین ۲۵۶ متر می باشد.

شما می توانید با یک تاورکرین ۲۵۶ متری، یک برج ۸۵ طبقه را بسازید و مصالح و تجهیزات مورد نیاز خود را به هر طبقه که نیاز دارید انتقال دهید.

هم چنین تاورکرین ها، دارای تناژ های مختلفی می باشند که حداکثر تناژ یک تاورکرین ۲۰ تن است. این میزان از تناژ برای بسیاری از سازه ها مناسب است.

کرایه جرثقیل تاورکرین
مشخصه های کرایه جرثقیل تاورکرین

قیمت کرایه جرثقیل تاورکرین

هزینه کرایه جرثقیل تاورکرین، به صورت ماهیانه مورد محاسبه قرار می گیرد. هم چنین هر چه تعداد ماه های اجاره جرثقیل تاورکرین بیش تر شود، هزینه اجاره آن کم تر خواهد شد. به طور مثال اگر هزینه اجره یک تاورکرین ۳ تن، ماهیانه ۲۰ میلیون تومان باشد و این هزینه برای ۶ ماه در نظر گرفته شود، اگر بخواهید آن را به مدت یک سال اجاره نمایید، هزینه کرایه آن، تا ماهی ۱۵ میلیون کاهش خواهد یافت.

شما می توانید برای انتخاب مناسب ترین جرثقیل تاورکرین با تناژ بار و طول بازو و هم چنین سایر قابلیت ها، با متخصصین تهران جرثقیل تماس حاصل نمایید.

استفاده و به کار گیری جرثقیل های به روز و با کیفیت، یکی از مشخصه های بارز تهران جرثقیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

تماس سریع