کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار

کرایه جرثقیل 5 تن کفی دار

کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار

کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار، یکی از رایج ترین کار ها در زمان جا به جایی و بار برداری اجسام می باشد. جرثقیل های کفی دار به طور کلی رنج های باری مختلفی دارند که در این مطلب در مورد جرثقیل ۵ تن کفی صحبت خواهیم کرد. همین طور نکات ایمنی و اصولی که باید در زمان اجاره آن رعایت کنید را یک به یک به شما خواهیم گفت.

کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار، شاید به ظاهر کار آسانی باشد، اما مسلما مانند اجاره سایر جرثقیل ها باید به نکاتی توجه داشته باشید که جرثقیل تهران آن ها را برای شما بازگو خواهد کرد.

کرایه جرثقیل 5 تن کفی دار
همه چیز درباره کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار

جرثقیل کفی چیست؟

جرثقیل کفی، به جرثقیل هایی گفته می شود که‌ برای حمل، جا به جایی و بارگیری انواع دستگاه ها و یا وسایل و اجسام مورد استفاده قرار می گیرند. جرثقیل های کفی دار در تناژ های مختلفی از ۳ تن تا ۱۵ تن برای انجام عملیات و پروژه های مختلف استفاده می شود.

یکی از مزیت های بارز جرثقیل های کفی، صرفه جویی در هزینه و زمان است. چرا که شما مجبور به پرداخت هزینه بیش تر در جهت حمل و نقل بار نخواهید بود و پس از باربرداری، آن ها بر روی کفی گذاشته شده و به محل مورد نظر شما منتقل می شوند.

ضمن این که شما نیازی ندارید تا دو ماشین مجزا یعنی جرثقیل و کفی را هماهنگ نمایید و سرعت عمل انجام باربرداری و حمل آن بسیار زیاد خواهد بود.

جرثقیل های کفی دار گزینه مناسبی در جهت جا به جایی دستگاه های صنعتی، جا به جایی انواع پالت ها، جا به جایی انواع خودرو و انواع کانکس های اداری و صنعتی به شمار می آیند.

لازم به ذکر است که کلیه جرثقیل های کفی دارای قابلیت نصب سبد ‌بر روی دستگاه خود بوده و می توان از آن ها برای نصب بنر، تعمیرات، زیبا سازی و هر گونه فعالیت دیگر که در ارتفاع می باشد، استفاده نمود.

مشخصات و ویژگی های جرثقیل ۵ تن کفی دار

جرثقیل های ۵ تن کفی، به دلیل داشتن مساحت کفی بزرگ، این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا هر وسیله ای را به ابعاد یک در یک تا حداکثر ۲٫۴۰ در ۶ متر را حمل نمایید.

از جمله ویژگی های این‌ جرثقیل می توان به این مسئله اشاره نمود که برای جا به جایی و همین طور باربرداری اجسام و یا بار هایی که وزن آن ها در حدود ۵ تن است، کاملا مناسب هستند. چرا که می توان با کمک این جرثقیل ها به راحتی آن ها را جا به جا نمود. و همان طور که پیش تر گفتیم، شما نیازی به هماهنگی دو ماشین مجزا نخواهید داشت.

کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار چه کاربردی دارد؟

شما می توانید با اجاره این جرثقیل اجسام و بار های مختلفی را جا به جا کنید که از رایج ترین آن ها در ادامه نام خواهیم برد:

  • حمل و نقل تمامی کانکس ها و کانتین ها
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی و …
  • حمل و نقل تمامی چیلر و هوا ساز ها
  • حمل و نقل انواع پالت ها
  • جا به جایی انواع خودرو ها
  • تخلیه و بارگیری انواع اجسام سنگین
کرایه جرثقیل 5 تن کفی دار
درباره کاربرد کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار

مشخصات فنی جرثقیل ۵ تن کفی دار

همان طور که از نام این جرثقیل مشخص است، دارای کفی بوده و ابعاد آن، طول کفی این جرثقیل ۴ متر و عرض آن ۲٫۲۰ متر، می باشد.

بوم جرثقیل ۵ تن اندازه های مختلفی دارد. از رایج ترین آن ها می توان به ۹ متری، ۱۱ متری و ۱۳ متری اشاره کرد. هم چنین دارای وینچ (قلاب) می باشند.

ایمنی را در زمان کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار فراموش نکنید.

همان طور که می دانید، جرثقیل ها جزو ماشین آلات سنگین هستند که باید در زمان استفاده از آن ها نکات ایمنی را رعایت نمود. در غیر این صورت احتمال رخ دادن حادثه وجود خواهد داشت.

جرثقیل تهران در ادامه نکات مهم و حائز اهمیت برای استفاده ایمن از ماشین آلات سنگین را برای شما آورده است:

  • از استفاده جرثقیل کفی دار در محیط هایی که خاک نرم دارند و یا زیر سازی آن ها توسط جک تعادلی انجام نشده است، خودداری کنید.
  • برای کنترل و هدایت جرثقیل از یک اپراتور ماهر کمک بگیرید.
  • اپراتور در زمان هدایت و کنترل جرثقیل کفی باید ایمنی کامل را رعایت کند.
  • در زمان بارگیری به جدول بار جرثقیل توجه کنید. در صورت عدم توجه به آن، این امکان وجود دارد که جرثقیل واژگون شود و یا بوم آن بشکند.
  • در زمان استفاده از جرثقیل کفی دار، نباید بوم با خطوط برق و یا سایر تجهیزات متحرک برخورد نماید.
  • در زمان کرایه جرثقیل مطمئن شوید که دستگاه به صورت مداوم مورد بررسی و سرویس قرار گرفته و از وسایل فرسوده در آن استفاده نشده باشد.
  • حتما برای تردد جرثقیل کفی دار، ساعاتی را انتخاب کنید که با ترافیک شهری رو به رو نشوید.
  • در زمان کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار، محیط انجام پروژه و عملیات را بررسی کنید تا امکان تردد راحت آن وجود داشته باشد.
  • در صورتی که برای بررسی موارد گفته شده، مردد هستید، می توانید از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید.
کرایه جرثقیل 5 تن کفی دار
در زمان کرایه جرثقیل ۵ تن کفی دار به این نکات توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

تماس سریع