اجاره جرثقیل ۸۰ تن

اجاره جرثقیل 80 تن

آنچه که باید درباره اجاره جرثقیل ۸۰ تن بدانید:

اجاره جرثقیل ۸۰ تن و در اختیار گذاشتن آن‌ها به دلیل اهمیت این ماشین در سروسامان بخشیدن به امور باربرداری و احداث و ساخت فضاهای مسکونی، ورزشی، فروشگاهی و … همیشه توسط اکیپ‌های مجهزی انجام می‌شود. با توجه به تأثیری که این ماشین‌ها در سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها دارند، کرایه جرثقیل ۸۰ تن همیشه در دستور کار نهادهای فعال در این حوزه قرار دارد.

ازاین‌رو بدون توجه به نوع کار می‌توان از توانایی بالای این ماشین‌ها در تمامی سایت‌های عمرانی کمک گرفت و از قدرت بالای آن‌ها در جابه‌جایی و بلند کردن اجرام سنگین تا محدوده‌ی ۸۰ تن نهایت بهره را برد. بدین ترتیب تفاوتی در نوع کار شما وجود نداشته و فقط در صورت تطابق تناژ انتخابی‌تان با جرثقیل ۸۰ تن می‌توانید از کارایی، عملکرد و توان این ماشین‌ها در انواع مدل‌های مختلف آن استفاده نمایید.

اجاره جرثقیل 80 تن
دانستنیها درباره جرثقیل ۸۰ تن

اجاره جرثقیل ۸۰ تن در تهران:

امروزه صنعت ساختمان کوشیده تا با استفاده از متریال‌های مرغوب‌تر بر دوام و ماندگاری سازه‌ها بی افزاید که این امر به ناخواسته سبب ارتقا حجم و اوزان قطعات و تجهیزات به‌کاررفته در این ساختمان‌ها شده است. بناهای قدیمی به مدد فعالیت کارگران و دستگاه‌های ساده باربری احداث، نوسازی و مرمت می‌شدند، اما سازه‌های کنونی بدون وجود ابزارآلات سنگین باربرداری قابل پیاده‌سازی نیستند. ازاین‌رو اجاره جرثقیل در انواع سنگین و قدرتمند یک ضرورت غیرقابل‌اجتناب در چنین بناهای مرتفع و حجیمی است.

از طرفی ورود ساختمان‌ها به مقوله مقاوم‌سازی و اجرای مباحث ضد زلزله خود به‌تنهایی باعث افزایش وزن ستون‌ها، پل‌ها، اسکلت‌های فلزی و … به‌کاررفته در این ساختمان‌ها شده است و رسیدن به ابزارهایی مانند جرثقیل دکل بلند با توانایی پوشش اوزان بالا را به یک امر مهم و حیاتی بدل ساخته است.

اجاره جرثقیل 80 تن در تهران
اجاره جرثقیل ۸۰ تن در تهران

به‌راستی چگونه می‌توان بدون اجاره جرثقیل ۸۰ تن این ماشین مناسب عرصه‌های سخت و سهمگین باربری به‌گونه‌ای راحت‌تر، امن‌تر و اصولی‌تر به نصب اجزای ساختمان‌ها پرداخت. اگرچه جرثقیل‌های سنگین در اوزان مختلفی عرضه می‌شوند، اما جرثقیل ۸۰ تن به‌راستی مناسب‌تر و کارآمدتر از نمونه‌های دیگر ظاهرشده است.

 

جرثقیل ۸۰ تن چگونه کار می‌کند؟

اگرچه کرایه جرثقیل ۸۰ تن از یک شرکت معتبر الزامی است، اما چگونگی کارکرد ماشین که بر طبق اصول ایمنی انجام پذیرد، نیز بسیار مهم می‌باشد. برخی از جرثقیل‌ها توانایی رعایت کلیه اصول ایمنی را در حین انجام عملیات مختلف نداشته و همین مسئله سبب شده ایمنی بار، امنیت سایت عمرانی و همچنین پرسنل فعال تضمین نشود. درواقع جرثقیل ۸۰ تن در دسته ماشین‌های سنگین قرار گرفته، ازاین‌رو نحوه کارایی آنکه منطبق بر استانداردهای لازم باشد، بسیار مهم است. البته معاینات فنی دوره‌ای نیز کمک بزرگی در جهت بهبود کارایی این ماشین‌ها دارند که علاوه بر ایجاد بالاترین ایمنی از بروز خسارات نیز جلوگیری می‌کنند.

بدین ترتیب همان‌قدر که به قیمت کرایه این ابزارها دقت می‌کنید به ایمنی بار، ضمانت امنیت، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه تعهد پرداخت خسارت و… به‌منظور انجام کار با خیالی آسوده و حمل باری بدون مشکل با این ابزارها نیز توجه داشته باشید.

کرایه جرثقیل 80 تن
جرثقیل ۸۰ تن و چگونگی کارکرد آن

مشخصات جرثقیل ۸۰ تن:

جرثقیل ۸۰ تن متناسب با نوع آن دارای مشخصات فنی، فیزیکی و ظاهری متمایزی است که تشخیص آن را از نمونه‌های مشابه راحت‌تر می‌نماید. در حالت کلی می‌توان مشخصات این ماشین‌ها را به‌گونه‌ای متصور شد که بالاترین قدرت و تحمل بار را ارائه دهند. با این توصیفات اجاره جرثقیل ۸۰ تن برای نصب و راه‌اندازی فعالیت‌های سنگین صنعتی مانند نصب چیلرها، مونتاژ و دمونتاژ جرثقیل‌های برجی، خاک‌کشی، پیاده‌سازی پل‌های درون‌شهری و برون‌شهری و … بسیار پرکاربرد است. بدین ترتیب از مشخصه‌های بارز این ماشین‌ها بوم‌هایی قدرتمند، موتورهایی قوی، گشتاوری در حداکثر میزان و … است که به آن‌ها توانی مضاعف و انعطافی بالا بخشیده است.

جرثقیل 80 تن
مشخصات جرثقیل ۸۰ تن

جدول بار (Load Chart) جرثقیل ۸۰ تن:

در زمان کرایه جرثقیل ۸۰ تن برحسب نوع جرثقیل باید جدول بار آن مدل را بررسی نمایید. این جدول اطلاعات خوبی را در جهت کارایی و عملکرد جرثقیل مذکور به شما می‌دهد. از دلایل اهمیت این جدول به‌صورت فهرست‌وار به این موارد می‌توان اشاره نمود:

  •          کاهش حوادث باربرداری
  •          مشخص نمودن ظرفیت باربرداری جرثقیل در ارتفاع و شعاع‌های کاری متفاوت
  •          بیان جزئیات و ویژگی‌های جرثقیل
  •          تعیین چگونگی تغییر ظرفیت بالابری متناسب با شعاع کاری و زاویه باربرداری
  •          دور نمودن مخاطرات جدی از پروژه، تجهیزات و افراد حاضر
جدول بار جرثقیل 80 تن
جدول بار جرثقیل ۸۰ تن

برندهای جرثقیل ۸۰ تن در ایران:

فرقی نمی‌کند به جرثقیل دکل بلند ۸۰ تنی نیاز داشته باشید یا جرثقیل‌های تلسکوپی، برجی و … کارتان را راه بی اندازد. به‌هرحال برندهای فعال متعددی در این عرصه وجود دارند که به حتم از اعتماد به آن‌ها پشیمان نمی‌شوید.

خدمات جرثقیل 80 تن
برند های جرثقیل ۸۰ تن در ایران

برخی از معروف‌ترین این برندها را می‌توانید در فهرست زیر بیابید و در زمان اجاره جرثقیل ۸۰ تن به سراغ آن‌ها بروید.

  •          کمپانی آلمانی لیبهر
  •          کمپانی چینی هیتاچی
  •          کمپانی ژاپنی Kobelco
  •          کمپانی آمریکایی Terex
  •          کمپانی سوئدی هیاب
  •          کمپانی چینی XCMG
  •          کمپانی ژاپنی تادانو
  •          و … .

قیمت کرایه جرثقیل ۸۰ تن در تهران:

بدون انکار در زمان اجاره جرثقیل بررسی و ارزیابی قیمت و هزینه‌های جانبی این ابزارها مسئله پرتنش و دغدغه آوری برای متصدیان است. در اینجا اتحادیه مربوطه وارد عمل شده و با ارائه قیمت‌های واحدی کوشیده تا نظم و مقررات خاصی را بر اجاره این ماشین‌ها اعمال نماید. البته برخی از شرکت‌های فعال در حوزه اجاره جرثقیل ۸۰ تن منصفانه‌تر عمل نموده و با حفظ کیفیت به ارائه قیمت‌هایی پایین‌تر از نرخ مصوب پرداخته‌اند. باید بدانید که این قیمت‌ها در هر شهری متغیر بوده و در هرسال نیز در مبالغ مختلفی عرضه می‌شود.

بدین ترتیب پیش‌بینی مبلغ دقیقی برای آن ممکن نبوده و برای دریافت صورت‌حساب دقیق باید با کارشناسان شرکت‌های مربوطه تماس برقرار نمایید. حقوق اپراتور، هزینه تعمیرات، نوع برند جرثقیل، مدت‌زمان کار، میزان ارتفاع تحت پوشش و … همگی از عواملی هستند که قیمت اجاره را دارای نوسان می‌سازند.

قیمت اجاره جرثقیل 80 تن
اجاره جرثقیل ۸۰ تن

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

اجاره جرثقیل از مجموعه جرثقیل تهران نوید روزهای خوبی را به دلیل تعهد بالای این مجموعه به‌تمامی قراردادهایش برای شما به همراه دارد. اگر به اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر و اجاره لیفتراک نیازمند هستید، این شرکت باسابقه طولانی و موفق شما راهنمای خوبی در جهت بهبود فرایندهای عملیاتی شما است. البته اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل نیز از توانایی این برند خارج نبوده و باکمال میل پذیرای شما و فعالیت‌های عمرانی‌تان می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 18 =

تماس سریع