بیل مکانیکی هیوندای

بیل مکانیکی هیوندای

آشنایی با بیل مکانیکی هیوندای

بیل مکانیکی هیوندای متعلق به یک شرکت چندملیتی کره‌ای است که اکنون توانسته به‌عنوان سومین خودرو و قطعات ساز بزرگ جهان فعالیت گسترده‌ای را به راه بی اندازد. فرقی نمی‌کند زمینه فعالیت شما در چه حوزه کاری است. بیل‌های مکانیکی این کمپانی با ارائه بهترین عملکرد، بازده کاری و مصرف سوختی به‌صرفه و تطبیق‌پذیری بی‌نظیر شمارا در عرصه‌ها مختلف صنعتی یاری می‌رسانند. امروزه به دلیل ویژگی‌های ایمنی برتر و فناوری‌های متنوع به‌کاررفته در این ماشین‌ها که به دوام و سهولت کار این ماشین‌ها کمک می‌کند، اجاره بیل مکانیکی در هر شغلی مطرح است. البته نگهداری سهل و بدون دغدغه این تجهیزات نیز توانسته صاحبان حرفه‌های مختلف را به سمت ماشین‌های این برند مایل سازد.

بیل مکانیکی هیوندای
بیل مکانیکی هیوندای مدل HX140L

اجاره بیل مکانیکی هیوندای در تهران:

در پروژه‌های عمرانی همیشه خواسته‌های متفاوتی مطرح است و بر مبنای آن به تجهیزات گوناگونی نیز نیاز می‌باشد. انواع بیل مکانیکی توانسته‌اند فعالیت‌های حفاری و خاک‌برداری را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانند و کارهای وابسته به این دو عملیات را به نحو احسنت تکمیل سازند. اگرچه شاید اجاره جرثقیل اولین موضوعی باشد که در ذهن مهندسان و صاحبان مباحث عمرانی خطور نماید، اما به‌راستی وقتی سخن از جابه‌جایی حجم وسیعی خاک در فضایی محدود و در عمق‌های بسیار فراوان به میان می‌آید، این اتحاد جرثقیل‌ها و بیل‌های مکانیکی است که نتیجه کار را رضایت‌بخش می‌سازد. بدین ترتیب تعداد پروژه‌های بسته‌شده برای این دو ماشین در یک سطح بوده و گویی هیچ‌کدام بر دیگری پیشی نمی‌گیرد.

اجاره بیل مکانیکی هیوندای
بیل مکانیکی هیوندای XH300

انواع بیل مکانیکی هیوندا:

تنوع موجود در بین محصولات این کمپانی بزرگ سبب شده، کرایه بیل مکانیکی هیوندای از سوی مشاغل مختلف با درخواست‌های پی‌درپی مواجه باشد. باوجود این گوناگونی تمامی تولیدات این برند را در سه دسته عمده جای‌داده و بر طبق آن به فروش می‌رسانند.

  •         بیل مکانیکی هیوندای کوچک (مینی بیل):

هرگاه که مطلوب سایت‌های عمرانی از اجاره بیل مکانیکی هیوندای کاهش حداکثری هزینه‌ها و ارائه یک عملکرد دقیق، اصولی و بی‌نقص باشد، انتخاب این نوع بیل بسیار راه‌گشا است. مینی بیل‌های هیوندا ردپای وسیعی را از خود بر سطح کاری ایجاد نکرده و با ابعاد جمع‌وجور خود از عهده حضور در هر صحنه‌ای برمی‌آیند. ازاین‌رو پروژه‌های حفاری عمومی تا تخصصی و فعالیت‌های مربوط به آماده‌سازی سایت‌ها که در آن دقت و ظرافت نقش مهمی ایفا می‌کند، از این بیل‌ها استفاده وسیع شده و آن‌ها را بسیار مناسب می‌دانند.

  •        بیل مکانیکی هیوندای چرخ‌دار:

اگر سطح کاری شما سخت و دارای سطوح ناهموار بوده و گمان می‌کنید که اجاره جرثقیل بیشتر به کارتان می‌آید، باید بگوییم در قابلیت‌های ارزنده جرثقیل‌ها هیچ شکی وجود ندارد، اما بیل‌های مکانیکی چرخ‌دار نیز می‌توانند در زمین‌های ناهموار و مشاغل سخت به‌خوبی ایفای مسئولیت نمایند. این بیل‌ها، ماشین‌های فوق‌العاده‌ای هستند که سازندگان آن با تعبیه کنترل پیشرفته و امکان افزایش فاصله از زمین و مانور عالی در بسترهای کوچک و فضاهای محدود انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شوند. اگر تمایل دارید تا حجم بالایی از کارها را در زمان کمتری به انجام رسانید، اجاره بیل مکانیکی هیوندای از نوع چرخ‌دار بهترین گزینه پیشروی شما است، زیرا از نمونه‌های دیگر مزایای بیشتری را عرضه می‌دارد.

  •       بیل مکانیکی هیوندای خاک‌برداری:

بیل مکانیکی هیوندا از نوع خاک‌برداری را تقریباً در هر برنامه حفاری حاضر می‌یابید که بدون حضور آن اغلب کارها یا انجام نمی‌پذیرد یا کیفیت کافی را ندارند. البته از این بیل‌ها متناسب با ملحقاتشان در جهت بلندکردن و بارگیری، کار در جاده‌های محدود و پروژه‌های ساختمانی نیز به‌کرات مورداستفاده قرار می‌دهند. نمونه‌هایی با تناژ بالای آن‌ها در حفاری‌های گسترده، استخراج سنگین و جابه‌جایی و نقل‌وانتقال ضایعات سنگین فلزی و بتنی و ساختمانی نیز بهره می‌برند و قدرت وسیع آن‌ها را به خدمت می‌گیرند.

 کرایه بیل مکانیکی هیوندای
اجاره بیل مکانیکی هیوندای

معرفی چند نمونه از بیل‌های مکانیکی برند هیوندا:

با نگاهی به انواع بیل مکانیکی هیوندای آن‌ها را در مدل‌های متنوعی می‌یابیم. R520 LC-9S، R500 LC-7S، R450 LC-7S و … چند نمونه از محصولات این کمپانی است. البته بیل‌هایی چون R330 LC-9S، R220LC-9A، R210 LC-9S و … نیز در ادامه در مجموعه محصولات کمپانی هیوندا قرار می‌گیرند. اگر تمایل دارید با تعداد بیشتری از محصولات این کمپانی آشنا شوید باید بگوییم از دیگر تولیدات این برند می‌توان به‌صورت فهرست‌وار به این موارد اشاره نمود:

  •          R180 W-9S
  •          R 55/7
  •          R60/9
  •         R 170W-7
  •          و …
انواع بیل مکانیکی هیوندای
انواع بیل مکانیکی هیوندای

برندهای مختلف فعال در حوزه تولید انواع بیل مکانیکی:

بیل مکانیکی هیوندای پرآوازه بوده و جایی برای عرض‌اندام دیگر برندها باقی نگذاشته است، اما اگر بخواهیم انصاف را در نظر داشته باشیم، تولیدکنندگان دیگری چون کوماتسو، نیوهلند، هیتاچی، کاترپیلار و دوسان نیز توانسته‌اند با ارائه محصولاتی درخور بازارهای جهانی هم‌ردیف هیوندای حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند. ازاین‌رو هم‌راستا با اجاره بیل مکانیکی هیوندای درخواست‌ها به سمت این برندها نیز بسیار بوده و بر طبق آمارهای جهانی جزء پرفروش‌ترین برندها با سودهای مالی هنگفت نیز به شمار می‌روند.

اجاره بیل مکانیکی هیوندای در تهران
برندهای مختلف بیل مکانیکی

جایگاه بیل مکانیکی هیوندا در بین صنعتگران ایرانی:

با بررسی بازارهای ایرانی متوجه می‌شویم که بخش مهمی از نیاز به ماشین‌آلات راه‌سازی و عمرانی و حتی معدنی بر روی ماشین‌آلات شرکت هیوندا می‌چرخد و این برند توانسته افتخارات فراوانی را در کشورمان از آن خود سازد. ازاین‌رو بسیاری از تکنسین‌های فعال در حوزه‌های عمرانی مختلف علاقه‌مند به انواع بیل مکانیکی هیوندا بوده و از آن‌ها استفاده‌های وسیعی را صورت می‌دهند.

در همین راستا بازار تعمیرات این ماشین‌آلات نیز داغ بوده و مهندسان این عرصه توانسته‌اند توانمندی‌های خود را در این راستا توسعه دهند و باوجود پیچیدگی‌های حاکم بر سیستم‌های برق و عملکرد این ماشین‌ها بازهم کارشناسان فنی کشورمان به‌خوبی از عهده چنین رسالتی برمی‌آیند. با این توصیفات هیوندا توانسته به جایگاه رفیعی در ایران دست یابد و کم رقیب قدرتمندی در این عرصه داشته باشد.

بیل های مکانیکی هیوندای
بیل مکانیکی هیوندای زنجیری

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران سال‌ها است که در زمینه اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر و اجاره لیفتراک فعالیت وسیعی را راه‌اندازی نموده است. البته این مجموعه در حوزه اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل نیز صاحب فعالیت گسترده‌ای می‌باشد. بیل‌های مکانیکی این شرکت نیز پرآوازه بوده و امکان کرایه آن‌ها از انواع برندهای مختلف برای شما وجود دارد. ازاین‌رو اگر به کرایه بیل مکانیکی هیوندای، کوماتسو، هپکو و … نیاز دارید بر روی خدمات این مجموعه حساب ویژه باز نمایید و از کیفیت بالای ماشین‌های این شرکت در جهت بهبود فرایندهای کاری خود بهره‌مند شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

تماس سریع