جرثقیل های سنگین

اجاره جرثقیل سنگین

جرثقیل های سنگین:

جرثقیل های سنگین امروزه جزو ماشین آلاتی هستند که در صنعت های مختلفی از جمله صنعت ساختمان سازی، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تصمیم دارید که برای کرایه جرثقیل در انجام پروژه و یا هر گونه عملیات ساختمانی، از جرثقیل سنگین استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

توجه داشته باشید که این دسته از جرثقیل ها دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند که در ادامه به بررسی یک به یک آن ها خواهیم پرداخت.

جرثقیل سنگین
آشنایی با جرثقیل های سنگین

به چه جرثقیل‌هایی جرثقیل سنگین می‌گویند؟

جرثقیل سبک ابزاری کارآمد است که محیط‌های کاری کوچک‌تر با محدودیت فضا یا بارهای سبک از ۱ تا ۱۰ تن را به‌خوبی حمایت می‌کند. این ابزارها به دلیل قیمت پایین‌تر مطلوب پروژه‌های سبک‌تر با محدوده باربری کمتر هستند. ولی مسلماً جوابگوی اموری حجیم و پر توانی؛ مانند پل‌سازی، جاده‌سازی و … نیستند و حضور یک یا چندین مدل از انواع جرثقیل سنگین را می‌طلبد.

با این توضیحات جرثقیل‌های سنگین دارای چنین مشخصه‌هایی هستند:

·         ماشینی با توانایی جابه‌جایی اجسام فوق سنگین

·         مجهز به نیرویی فراتر از توان جرثقیل‌های معمولی

·         توان حضور در پروژه‌های عظیم برج‌سازی، دکل سازی و …

·         توانایی در تسریع فرایند ساخت و ایجاد سهولت در فعالیت‌های عمرانی

اجاره جرثقیل سنگین
مبنای نام گذاری جرثقیل سنگین

اجاره جرثقیل سنگین در تهران:

وقتی صحبت از اجاره جرثقیل سنگین به میان می‌آید، انواع مختلفی از این ماشین‌آلات را می‌توان در ذهن متصور شد که شاید پرکاربردترین آن در تمامی امور صنعتی و ساختمانی جرثقیل کفی باشد. به صورتی که شما به اجاره هر مدل از ماشین‌های سنگین و فوق سنگین که بپردازید، حتماً در کنار آنها یک کفی نیز خودنمایی می‌کند.

بدین ترتیب به‌تمامی ماشین‌هایی که توانایی بلند نمودن اجسام را تا ۱۰ ها متر مانند جرثقیل دکل بلند دارند یا امکان جابه‌جایی اجسام با وزن بیش از ۱۰ تن را با ضریب ایمنی بالا دارا هستند، جرثقیل سنگین اطلاق می‌شود. با این رویکرد می‌توان امید داشت، شرکت‌های مجری تهرانی ارائه‌دهنده، جرثقیل سنگین بتوانند، پیشنهادهای بیشتری و موارد بهینه‌تری را جهت مدیریت پروژه‌ها در اختیارتان قرار دهند.

اجاره جرثقیل سنگین در تهران
نمونه ای از جرثقیل های سنگین

انواع جرثقیل سنگین کدام است؟

وجود تنوع بالا در حوزه جرثقیل سنگین سبب شده، اجاره یک نمونه کارآمد از میان این دریای انبوه کار چندان سهلی به نظر نرسد. با شمارش این مجموعه کامل قصد داریم تا شناختتان را در مورد انواع مختلف این ابرقهرمان دنیای مدرن امروز و عرصه‌های سخت‌کاری بیشتر نماییم.

·         جرثقیل سنگین چرخ زنجیری:

جرثقیل‌های زنجیری به دلیل قدرت فراوان و بوم‌های تلسکوپی و خرپایی‌شان شهره هستند. اگرچه به دلیل چرخ‌های زنجیری سرعت بالایی را ارائه نمی‌دهند.

·         جرثقیل سنگین چرخ لاستیکی:

در این جرثقیل‌ها با جایگزینی لاستیک به‌جای زنجیر کوشیده‌اند تا سرعت پایین نمونه‌های زنجیری را بهبود بخشیده و دو مؤلفه مهم قدرت و سرعت را هم‌زمان به ماشین ببخشند.

·         جرثقیل سنگین کامیونی:

اگر به ماشینی با امکان تردد در جاده‌ها و سرعت قابل‌قبول و بارگیری عالی نیاز دارید، بر روی این کارآمدترین مدل جرثقیل سنگین حساب ویژه بازنمایید.

·         جرثقیل سنگین دروازه‌ای:

نمونه‌های تک پل و دو پل این جرثقیل قدرتی فراتر را در انتقال حجم‌های گسترده از خود نشان داده، به‌گونه‌ای که سرآمد تمامی جرثقیل‌های سنگین و فوق سنگین هستند.

·         جرثقیل سنگین بالابری:

توان، نیرو و مقاومت عالی در کنار قابلیت کاهش و تحلیل فشار بر روی بوم به مدد پایه عمودی یا خرپا و وجود وزنه‌های زنجیری، از این ماشین‌ها ابزارهایی قوی به‌منظور انتقال اجسام به ارتفاع ساخته است.

·         جرثقیل سنگین برجی:

شکستن ابهت ارتفاعات عظیم در کنار قامت برافراشته این جرثقیل‌ها امری دست‌یافتنی است. ازاین‌رو پروژه‌هایی مانند سدسازی، مجتمع‌های چند صد واحدی و … را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

·         جرثقیل سنگین شناور:

اجاره جرثقیل سنگین از نوع شناور برای مدیرانی که ناچارند در عرصه دریا به فعالیت و ترانزیت کالا بپردازند بسیار کاربردی است. البته بدون حضور این جرثقیل‌ها ساخت سکوها، ابر کشتی‌ها و … نیز محال به نظر می‌رسد.

·         جرثقیل سنگین هوایی:

این جرثقیل‌ها بیشتر در قالب امداد و نجات کارایی داشته و در زمان بروز حوادث قدرتمندانه به میدان وارد می‌شوند و به جابه‌جایی اجسام می‌پردازند.

اجاره انواع جرثقیل سنگین
اطلاعات مفید در مورد انواع جرثقیل سنگین

عوامل تأثیرگذار در کرایه جرثقیل سنگین:

از عوامل مهمی که بر روی کرایه جرثقیل سنگین تأثیرگذار هستند، می‌توان به سری ساعت کاری که شیفت شب یا شیفت روز را پوشش می‌دهد، اشاره نمود. سپس کیفیت ماشین و نوع کار نیز از مؤلفه‌های مهم و اثربخش در این حوزه به‌حساب می‌آیند. به همین دلیل است که ادعا می‌شود، مقوله اجاره جرثقیل سنگین یک کار تخصصی بوده و فقط از عهده شرکت‌های معتبر برمی‌آید.

به‌هرحال هرکدام از جرثقیل‌های سنگین مانند جرثقیل کفی، جرثقیل دکل بلند و … را که کرایه نمایید، باید ماشین کیفیت لازم را جهت کاری که قصد انجام آن رادارید، به نمایش بگذارد. در غیر این صورت ضرر و زیان‌های مالی فراوانی را متحمل شده و پروژه نتیجه‌بخشی مدنظر را نخواهد داشت. به همین دلیل است که معیارهای متعددی را در زمان اجاره جرثقیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

کرایه جرثقیل سنگین
جرثقیل سنگین و عوامل تاثیر گذار در قیمت آن

قیمت اجاره جرثقیل سنگین:

باید قبول کرد که جرثقیل سنگین و جرثقیل سبک هرکدام برای عرصه خاص طراحی و تبیین شده‌اند. بدین ترتیب در صورت یک انتخاب نادرست با عدم توانایی و کارایی حتی مرغوب‌ترین نمونه‌های این ماشین‌آلات مواجه شده و با افزایش زمان ساخت سرمایه‌های مالی و زمانی‌تان بر باد می‌رود. بدین ترتیب قبل از کرایه یک جرثقیل به نکاتی مانند وزن مواد قابل‌حمل، شرایط زمین، ساختار و نوع بار، شرایط جوی و … دقت نمایید. بدین ترتیب هم انتخاب بهتری را برای خود رقم زده و هم برآورد دقیق‌تری از هزینه‌ها و قیمت در دست خواهید داشت.

قیمت اجاره جرثقیل سنگین
انواع جرثقیل سنگین در دسته بندی های متفاوت

به چه جرثقیلی فوق سنگین گفته می‌شود:

جرثقیلی که در پروژه‌های عمرانی بزرگ و مرتفع با حفظ تعادل به جابه‌جایی‌های عظیم کمک نماید و به برقراری ایمنی کار و برطرف نمودن خطر می‌پردازد، جرثقیل فوق سنگین اطلاق می‌گردد. درواقع به‌منظور اجاره جرثقیل فوق سنگین بیشترین تمرکز بر نیاز پروژه‌های عمرانی گذاشته می‌شود. برای مثال برخی سایت‌های عمرانی به اجاره تریلی سنگین‌وزن نیازمند هستند، اما بعضی دیگر با اجاره یک جرثقیل مفصلی یا بوم تلسکوپی، سقفی و … سنگین‌وزن بهتر به انجام امور خود می‌رسند. پس در انتخاب نوع جرثقیل دقت مضاعف نمایید، زیرا تمامی مدل‌های سنگین‌وزن توانایی جابه‌جای اجرام بزرگ و حجیم رادارند، اما هرکدام حوزه کاری متمایزی را پوشش می‌دهند و در عرصه‌ای خاص موفقیت را قرین پروژه‌ها می‌سازند.

جرثقیل فوق سنگین
تعریف جرثقیل فوق سنگین

مشخصات و اجزای جرثقیل فوق سنگین:

با ارزیابی مشخصات ظاهری جرثقیل فوق سنگین با اجزایی قوی‌تر، مستحکم‌تر و باقدرتی مضاعف روبرو می‌شویم که آن‌ها را از نمونه‌های معمول متمایز ساخته است. این حجم بالا و جثه عظیم در همان نگاه اول مشهود بوده و نشانی بر توانایی‌های حیرت‌آور این ماشین‌ها دارد. با چنین ویژگی‌هایی طبیعی است که اوزان باربری، ابعاد و … این ماشین‌ها به شکل اعجاب‌آوری ارتقا یابند. ازاین‌رو در زمان کرایه جرثقیل فوق سنگین باید مؤلفه‌های وزن، ابعاد، قدرت و … را معیاری برای تناسب ماشین انتخابی با محیط کاری خود قرار دهید، بدین ترتیب از هدررفت سرمایه خود با یک انتخاب اصولی و اقتصادی جلوگیری می‌نمایید و کارها را بادقت و کیفیت بیشتری به نتیجه مدنظر می‌رسانید.

اجاره جرثقیل فوق سنگین در تهران
مشخصات جرثقیل فوق سنگین در تهران

اجاره جرثقیل فوق سنگین و نکات جذاب آن:

اجاره جرثقیل فوق سنگین برای فعالیت‌های نیازمند به ارتفاع و توان باربرداری بالا مورد ارزیابی و بهره‌برداری است. ازاین‌رو هر زمان به اجاره جرثقیل به‌منظور جابه‌جایی اجسام سنگین نیاز باشد، نام جرثقیل فوق سنگین به دلیل برقراری امنیت و درعین‌حال پاسخگویی تناژهای بالا در فضاهای کاری، در فهرست نمونه‌های ممتاز می‌درخشد.

جرثقیل دکل بلند برای طالبان جرثقیل‌های سنگین که ناچارند بارها را به ارتفاع بالا با حفظ تعادل برسانند، مطلوب است. این ماشین‌ها به دلیل ظرفیت بالا در میان جرثقیل‌های سنگین‌وزن قرار گرفته و با پوشش ارتفاعات وسیع به دلیل دکل بلندشان مطلوب هستند. ازاین‌رو هر زمان به جرثقیل فوق سنگین به‌منظور جابه‌جایی اجسام سنگین در ارتفاع نیاز باشد، جرثقیل دکل بلند به دلیل عدم واژگونی، قابلیت برقراری امنیت نمونه‌ای محبوب به شمار می‌رود.

کرایه جرثقیل فوق سنگین
جرثقیل فوق سنگین

قیمت کرایه جرثقیل فوق سنگین در تهران:

بسته به اینکه چه نوع جرثقیل سنگینی مانند جرثقیل عرشه، جرثقیل دکل بلند، جرثقیل چپقی، جرثقیل کر اولر، جرثقیل کفی و … را انتخاب نمایید؛ قیمت اجاره جرثقیل فوق سنگین متفاوت بوده زیرا کارایی گوناگونی را از آن‌ها شاهد هستید. البته به دلیل اینکه جرثقیل سنگین تناژهای متفاوتی را پوشش می‌دهد، قیمت‌های متغیری متناسب با تناژشان در این حین اعلام می‌گردد. پس ابتدا نوع جرثقیل فوق سنگین خود و سپس تناژ آن را مشخص نموده و درنهایت مدت‌زمانی که بدان نیازمند هستید تا کارشناسان برآورد دقیقی از قیمت را ارائه دهند.

قیمت کرایه جرثقیل فوق سنگین
محاسبه قیمت کرایه جرثقیل فوق سنگین در تهران

چند نمونه از برندهای جرثقیل فوق سنگین در ایران:

اجاره جرثقیل فوق سنگین از میان برندهای معتبر جهانی در ایران که به کیفیت و دوامی عالی آراسته هستند، شامل طیف وسیعی می‌باشد. هر یک از این برندها در چندین حوزه مختلف صاحب‌امتیاز هستند. برای مثال همگان برند لیبهر را با جرثقیل‌های تاور کرین عظیم‌الجثه، جرثقیل‌های دریایی قدرتمند، جرثقیل‌های سنگین‌وزن زنجیری و … می‌شناسند. ولی در هم‌جواری برند لیبهر، هیتاچی نیز توانسته به یکی از سردمداران صنعت ماشین‌های باربری سنگین‌وزن بدل شود و نام و آوازه‌ای باشکوه را در منظر مصرف‌کنندگان جهانی از خود ترسیم سازد.

انواع جرثقیل فوق سنگین
برند های جرثقیل فوق سنگین در ایران

ازاین‌رو کرایه جرثقیل فوق سنگین از میان محصولات این شرکت نیز موردتوجه بسیاری از صنعتگران است. جرثقیل‌های لاستیکی، زنجیری و … هیتاچی زبان زد بوده و مشتریان جهانی دارند. در همین راستا و در رده سوم کمپانی Manitowoc قرار گرفته که با جرثقیل‌های متحرک، بوم تراک، تاور کرین، زنجیری و … توانسته نیازها را به ماشین‌هایی فوق تصور قدرتمند و کارا برآورده سازد. از دیگر برندهای مطرح در عرصه تولید جرثقیل به Terex، Hiab، XCMG و … اشاره می‌شود که هرکدام به‌راستی رقیبان سرسخت دنیای جرثقیل‌ها هستند. باوجود چنین ابزارهای قدرتمندی فعالیت فوق سنگینی وجود ندارد که بشر از انجام آن عاجز باشد.

خدمات جرثقیل فوق سنگین
نمونه ای از جرثقیل های سنگین

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

تنوع خدمات جرثقیل تهران باعث شده، شرکت‌های مختلف بر روی قابلیت‌های این مجموعه حساب باز نمایند و از ماشین‌آلات این برند نامی در انواع مختلف مانند کامیون، لیفتراک، بالابر و … بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به اجاره جرثقیل ۷ تن، اجاره بالابرها، اجاره لیفتراک و اجاره تریلی در انواع گوناگون اشاره نمود. بدین ترتیب با اجاره جرثقیل فوق سنگین، سنگین و سبک از این مجموعه تضمین‌های فنی و مهندسی فراوانی را دریافت می‌کنید که احیاگر و پشتیبان امور عملیاتی، ساخت‌وسازی، حمل‌ونقل و … شما هستند. عقد قرارداد، بیمه تجهیزات، تخفیف‌های استثنایی و … همگی را با مراجعه به این مرکز بزرگ و توانمند دریافت می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

تماس سریع