مینی بیل مکانیکی

مینی بیل مکانیکی

مینی بیل مکانیکی

مینی بیل مکانیکی یک حفر کننده هیدرولیکی کوچک با سطح استاندارد و بوم چرخشی مستقل است. وجود وزن‌های متنوع، قدرت موتور متغیر، مدل‌های گوناگون چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی و … این ابزار را به نمونه‌ای کارآمد تبدیل نموده است. با این توصیفات اجاره مینی بیل مکانیکی هم‌راستا با بیل‌های مکانیکی انجام می‌پذیرد، بدین ترتیب عرصه‌هایی با فضا و ابعاد محدودتر را به مینی بیل‌ها و قدرت آن‌ها واگذار نموده تا از آسیب به محیط اطراف پروژه عمرانی اجتناب به عمل آید.

مینی بیل مکانیکی
یکی از نمونه های مینی بیل مکانیکی

اجاره مینی بیل مکانیکی در تهران:

مینی بیل و بیل‌های مکانیکی هر دو در مصاف با فعالیت‌های صنعتی و ساخت‌وسازی بسیار مفید بوده و توانایی منحصربه‌فردی را از خود به نمایش می‌گذارند. بدین ترتیب همان قدر که مدیران پروژه‌ها به اجاره بیل مکانیکی اهمیت داده، تهیه مینی بیل‌ها را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهند. با این توضیحات مینی بیل‌ها را می‌توان برای فعالیت در فضاهایی مانند کوچه‌های تنگ، باغ‌ها، پیاده‌روها، پارکینگ‌ها، کارهای شهری، سطوح شیب‌دار و پروژه‌های ساختمانی و … کرایه نموده و به‌عنوان جایگزینی ایدئال برای بیل‌های مکانیکی به شمار آورد.

اجاره مینی بیل مکانیکی
تنوع در مینی بیل مکانیکی

با این توضیحات از عمده کارایی‌های بیل‌های مکانیکی می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  •          تخریب سازه‌های کوچک
  •          حفاری در زمین‌های با شیب تند
  •          برف‌روبی
  •          احداث حوض و استخر
  •          تعمیر خطوط فاضلاب
  •          و … .

اجاره انواع مینی بیل‌های مکانیکی موجود در بازار ایران:

کرایه مینی بیل مکانیکی به‌خاطر تنوع حاکم بر این دستگاه موردتوجه است. این تجهیزات برحسب قدرت موتور از ۸ تا ۵۰ اسب بخار و بر مبنای وزن از ۱۵۰ کیلو تا ۸٫۵ تن در گونه‌های مختلفی تولید می‌شوند. با این توضیحات اکنون مینی بیل مکانیکی در سه مدل میکرو بیل، مینی بیل و میدی بیل در بازار یافت می‌شوند. اغلب مینی بیل‌هایی با وزن ۱۵۰ کیلو تا ۸۰۰ کیلو را در دسته میکرو بیل‌ها قرار داده و برای پروژه‌های عمرانی سبک‌تر به خدمت می‌گیرند.

ولی مینی بیل‌های رایج در اوزان ۱ تا ۴ تن عرضه‌شده و می‌توانند عملیات متوسط را سازمان‌دهی کرده و به انجام برسانند. برای پروژه‌های سنگین‌تر نیز میدی بیل‌ها کارآمد بوده و با پوشش اوزان ۴ تا ۸٫۵ تنی می‌توانند، فعالیت‌های حجیم‌تر را بدون مشکل به اتمام رسانند.

اجاره انواع مینی بیل مکانیکی
مینی بیل مکانیکی زنجیری

تولیدکنندگان برتر مینی بیل‌ها در جهان:

هم‌راستا با تولید ادوات سنگین و رونق گرفتن اجاره جرثقیل، تولیدکنندگان بسیاری باقدرت به عرصه طراحی و ساخت مینی بیل‌ها نیز وارد شدند. با نگاهی به تاریخ پیدایش این تجهیزات اگرچه جرثقیل‌ها توانسته‌اند کارایی‌های حیرت‌آوری را به نمایش بگذارند، اما مینی بیل‌ها نیز آدمی را برای فعالیت در عرصه‌های سخت ناامید نکرده‌اند. اکنون اکثر فعالان در حوزه ساخت بیل‌های مکانیکی را در تولید و طراحی مینی بیل‌ها نیز صاحب‌امتیاز می‌یابیم.

از این شرکت‌های معتبر می‌توان به کاترپیلار آمریکایی، کوماتسو ژاپنی، بابکت انگلیس، کاتو و هیتاچی ژاپنی و … اشاره نمود که هرکدام از کمپانی‌های نام‌آشنا در جهان هستند.

اجاره مینی بیل مکانیکی در تهران
تولید کنندگان مینی بیل مکانیکی

دلایل برتری مینی بیل‌ها بر بیل‌های مکانیکی:

اندازه کوچک‌تر و توان قابل‌قبول نسبت به جثه، سبب برتری مینی بیل‌ها بر بیل‌های مکانیکی و رونق گرفتن اجاره مینی بیل مکانیکی شده است. در همین اثنا مزایای دیگری نیز وجود دارد که این برتری را به‌خوبی اثبات می‌کند.

  •          جابه‌جایی راحت‌تر:

در پروژه‌هایی که نیاز است تجهیزات باربری به مسافت‌های دور و بیرون از شهر انتقال یابند، جابه‌جایی و حمل مینی بیل‌ها با سهولت بیشتری همراه است. برای نقل‌وانتقال این تجهیزات به کامیون‌ها و تریلی‌های بسیار بزرگ نیازی نیست.

  •          قدرت مانور بیشتر:

از قدرت مانور بیشتر مینی بیل مکانیکی نیز نمی‌توان گذشت و با این رویکرد آن‌ها را بهترین جایگزین برای بیل‌های مکانیکی به‌حساب نیاورد. برای مثال با استفاده از مینی بیل در امر برف‌روبی می‌توان بدون برخورد با ماشین‌ها و تجهیزات جاده‌ای عملیات برف‌روبی را به انجام رساند.

  •         توانایی حرکت در فضاهای کم:

جرثقیل‌ها و بیل‌های مکانیکی قدرتمند هستند و توان‌های هیدرولیکی حیرت‌آوری را به نمایش می‌گذارند، اما در مکان‌هایی که فضای کاری محدودی ارائه می‌شود، توانایی ابراز تمامی قدرت خود را ندارند و مینی بیل‌ها بسیار راحت‌تر به فعالیت می‌پردازند.

کرایه مینی بیل مکانیکی
مینی بیل مکانیکی و برتری آن نسبت به بیل مکانیکی

ملحقات قابل نصب بر روی مینی بیل‌ها:

اجاره بیل مکانیکی و مینی بیل‌ها به دلیل آنکه امکان نصب ملحقات و افزودن کارایی به این تجهیزات را به دارندگان خود می‌دهند باصرفه اقتصادی بالایی روبرو است. وقتی به ابزاری جهت حفر کانال‌های آبیاری با عمق و عرض مشخص نیاز است، ترنچرها از ملحقات مناسب مینی بیل‌ها هستند تا امور کشاورزی را سهولت بخشند. همچنین چکش هیدرولیک به‌منظور تخریب زمین‌های سخت، سنگ جمع کن جهت عاری‌سازی زمین از سنگ‌ها، پاک‌سازی کانال‌ها و … مته به‌منظور حفر گودال در زمین‌های سخت باهدف کاشت نهال، چنگک برای جابه‌جایی الوار و … از دیگر تجهیزات جانبی مینی بیل مکانیکی است که این ماشین‌ها را توانمندتر و پویاتر می‌سازند.

کرایه مینی بیل مکانیکی در تهران
ملحقات مینی بیل مکانیکی

نکات ایمنی در زمان استفاده از مینی بیل مکانیکی:

هر زمان قصد کرایه مینی بیل مکانیکی و استفاده از آن را داشتید، حتماً از تمیز بودن آینه‌ها و تنظیم دقیق آن‌ها غافل نشوید. اگرچه مینی بیل‌ها در ظاهر کوچک بوده ولی در صورت استفاده نامناسب ممکن است، صدمه و حادثه زا باشند. در ادامه از حمل نفر توسط بابکت مینی بیل، انجام حرکات ناگهانی و عبور بی‌برنامه از زمین‌های ناهموار خودداری نمایید. به‌منظور ایمنی بیشتر حتماً در حین کار از لباس‌ها بادید بالا، کلاه محافظ، گوش‌بندهای ایمنی، ماسک صورت، بررسی نقشه محل کار غافل نشده و رعایت این امور را در دستور کار خود قرار دهید. بدین ترتیب باتوجه‌به این پروتکل‌ها می‌توان با خیال آسوده به کار با این تجهیزات پرداخت و نگران حادثه‌ای نبود.

کرایه انواع مینی بیل مکانیکی
مینی بیل مکانیکی و نکات ایمنی آن

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

به‌راستی اجاره جرثقیل رویکردی بی‌تکرار است، اما این ابزار نیز با تمامی کارآمدی‌اش به تجهیزات جانبی برای تکمیل پروسه‌های عمرانی نیاز دارد. در این راستا بیل‌های مکانیکی و مینی بیل‌ها بهترین گزینه‌های پیشرو هستند که کارآمدی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارند. مجموعه جرثقیل تهران به‌عنوان یک سازمان پیشرو توانسته با پوشش تمامی ماشین‌های سنگین باربرداری و بارگیری و حمل‌ونقل نیاز نهادهای مختلف را به این تجهیزات مرتفع سازد.

امروزه اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر؛ اجاره لیفتراک و همچنین اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل از این مجموعه بهترین رویکرد است. به دلیل اینکه شرکت جرثقیل تهران باسابقه‌ای طولانی، تجربه‌ای ارزشمند و کادری متخصص و دوره‌دیده حمایت همه‌جانبه خود را از مشتریانش صورت داده و آن‌ها را در هیچ برهه‌ای تنها نمی‌گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

تماس سریع