کرایه جرثقیل بالابر

اجاره جرثقیل ساعتی

شناخت عموم از جرثقیل بالابر

وقتی حرف از اجاره بالابر می‌شود، عموم به فکر وسایل پرکاربردی همچون نردبان و یا آسانسور می‌افتند‌. اما منظور از کرایه جرثقیل بالابر، بالابری می‌باشد که زیر مجموعه جرثقیل ها محسوب می‌شود‌. جرثقیل بالابر ماشینی است که برای حمل بار یا افراد و رساندن آن ها به ارتفاعی مشخص استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که آسانسور و لیفتراک با جرثقیل بالابر تفاوت دارند.

در راستای کاربرد فراوان جرثقیل بالابر، شرکت جرثقیل تهران (ارائه کننده بهترین خدمات جرثقیل و بالابر در تهران) اقدام به کرایه دادن جرثقیل بالابر کرده است. در ادامه به بررسی موارد مرتبط با کرایه جرثقیل بالابر میپردازیم.

کاربرد جرثقیل بالابر

شما می‌توانید برای موارد زیر از جرثقیل بالابر استفاده کنید:

خدمات شهری:

ارگان های مختلفی مانند شهرداری شهرها، ادارات نیرو مانند گاز و برق شهری اقدام به کرایه جرثقیل بالابر می‌کنند تا با استفاده از آن فعالیت هایی همچون کابل کشی ها، تامین نور معابر، نصب تابلو و بنرها، تعمیر شبکه برق رسانی و… را انجام دهند.

کاربرد جرثقیل بالابر
کاربرد جرثقیل بالابر

راه اندازی تجهیزات امنیتی:

از دیگر کاربرد های کرایه جرثقیل ‌بالابر نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی همچون دوربین های مدار بسته، سنسور های دود و اطفاء حریق بر روی نمای ساختمان ها می‌باشد. معمولا شرکت های ساختمان سازی به این دلیل اقدام به کرایه جرثقیل بالابر می‌کنند.

زیباسازی نمای ساختمان ها:

شرکت های ساختمانی علاوه بر تجهیزات امنیتی برای زیباسازی نمای بیرونی ساختمان های خود نیز دست به کرایه جرثقیل های بالابر می‌زنند. مواردی همچون سنگ کاری نمای ساختمان، رنگ زدن، نورپردازی ساختمان های مرتفع و هر چیز دیگری که مربوط به نمای بیرونی ساختمان های مرتفع باشد؛ از جمله کاربرد جرثقیل بالابر برای شرکت های ساختمان سازی هستند.

فیلم برداری:

در بسیاری از موارد برای فیلم برداری و یا عکاسی از جرثقیل های بالابر استفاده می‌شود. پروژه های فیلمسازی برای فیلمبرداری از ارتفاع بالا و همچنین ایجاد آب و هوای دلخواه نیاز به کرایه جرثقیل های بالابر دارند.

کاربرد های دیگر:

موارد گفته شده در بالا از رایج ترین کاربرد های کرایه جرثقیل بالابر می باشد اما علاوه بر آن ها موارد کوچکتری همچون طرح های زیباسازی شهر ها نیز توسط جرثقیل بالابر صورت می‌گیرد. 

شرکت ارائه دهنده جرثقیل بالابر-min
شرکت ارائه دهنده جرثقیل بالابر

پیشنیاز های لازم قبل از کرایه جرثقیل بالابر

فرض می‌کنیم که شما فردی هستید که می‌خواهید برای انجام پروژه خود اقدام به کرایه جرثقیل های بالابر کنید. مطمئنا باید به یکسری مسائل توجه لازم داشته باشید. در این بخش از مقاله قصد داریم این موارد را با هم بررسی کنیم.

بررسی نوع جرثقیل بالابر بر اساس نوع پروژه:

جرثقیل های بالابر در طرح ها و انواع مختلفی ساخته می‌شوند. پس کاملا مشخص است شما باید قبل از کرایه جرثقیل بالابر، نوع آن را بر اساس نیاز پروژه خود انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع جرثقیل های بالابر وارد لینک زیر در همین سایت شوید.

کرایه انواع بالابر

از مهم ترین فاکتور های انتخاب نوع جرثقیل بالابر برای کرایه، میزان ارتفاع مورد نیاز است. از دیگر فاکتور ها میتوان به وزن بار، فضای انجام کار، نوع بار و… اشاره کرد.

ویژگی های یک جرثقیل بالابر مناسب:

هر جرثقیل بالابری نمی تواند کارکرد مناسبی داشته باشد به زبان دیگر همانطور که یک خودرو خوب و بد دارد، جرثقیل های بالابر نیز از کیفیت های گوناگونی برخوردار هستند. در نتیجه قبل از کرایه جرثقیل های بالابر به نکات فنی و کیفی آن توجه کنید. یک جرثقیل بالابر باید قدرت لیفت کردن و ثبات کافی داشته باشد. اگر در هنگام بالا و پایین آمدن دچار لرزش و ضربه شود، کار کنترل کننده آن خیلی سخت می‌شود و دقت کار پایین می‌آید. در نتیجه باید دقت کنید که فاقد ضربه و لرزش باشد. مشخص است اما باید ذکر کنم که یک جرثقیل بالابر باید استحکام و قدرت کافی داشته باشد.

شرکت ارائه دهنده جرثقیل بالابر:

می‌توان گفت مهم ترین نکته در خصوص کرایه جرثقیل بالابر شرکت ارائه دهنده آن می‌باشد. شرایط کرایه دادن در شرکت ها متفاوت است و شرکتی برنده است که بتواند بهترین شرایط را مهیا کند و علاوه بر کیفیت جرثقیل بالابر، قیمت مناسبی نیز در نظر گیرد‌. اشتباه برداشت نکنید، منظور من ارزان بودن نیست زیرا هر ارزان بودنی دلیلی برای خود دارد؛ بلکه منظور قیمتی نه چندان گران و غیرقابل دسترس و نه چندان ارزان و غیر قابل باور است.

جرثقیل بالابر از جرثقیل تهران

جرثقیل بالابر از جرثقیل تهران
جرثقیل بالابر از جرثقیل تهران

امروزه کاربرد جرثقیل های بالابر در همه جا دیده می‌شود. اما به دلیل کمبود بودجه و یا عدم مهارت کافی در استفاده از آن، امکان خرید ماشین های بالابر برای همه شرکت ها، ارگان ها و اشخاص وجود ندارد. از این رو اجاره جرثقیل بالابر گزینه مناسبی می‌باشد.

امروزه شرکت های مختلف اقدام کرایه جرثقیل بالابر می‌کنند. در این میان، گروه جرثقیل تهران یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل و بالابر در تهران می‌باشد. جرثقیل تهران امکان کرایه انواع مختلفی از جدیدترین و به روزترین جرثقیل ها و بالابرها را برای ارگان ها، شرکت ها، شهرداری ها و اشخاص فراهم می.کند. این شرکت امکان اجازه نمودن انواع جرثقیل و بالابر با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت روزانه و یا ماهیانه فراهم می‌کند. مشاورین جرثقیل تهران آماده ارائه هرگونه راهنمایی به شما جهت انتخاب مناسب ترین جرثقیل بالابر می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

تماس سریع