اجاره بالابر آکاردئونی

اجاره بالابر آکاردئونی

اجاره بالابر آکاردئونی

اجاره بالابر آکاردئونی، نیاز به اطلاعات کافی در مورد ساختار و همین طور انواع آن ها دارد که مجموعه جرثقیل تهران در این مطلب به شما یاری خواهند داد تا با انواع آن ها و هم چنین ساختار و نحوه کار بالابر های آکاردئونی آشنا شوید.

در زمان اجاره بالابر آکاردئونی چه مواردی را باید بدانیم؟

بالابر های آکاردئونی و یا قیچی با بازو هایی از جنس پروفیل آهن ساخته شده اند که با کمک جک های هیدرولیکی که از وسط به بازو ها اتصال پیدا کرده اند، عمل باز و بسته شدن را توسط موتور و پمپ هیدرولیکی انجام می دهند.

اجاره بالابر آکاردئونی
نکاتی در مورد اجاره بالابر آکاردئونی

مزایای فیزیکی استفاده از اجاره بالابر آکاردئونی

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع از بالابر ها ارتفاع جمع شده دستگاه در مدل های ۱۲ متری، ۱۶۰ سانتی متر می باشد. به همین خاطر در زمانی که استفاده ای از آن ندارید، فضای کمی را اشغال خواهد نمود. مدل های ۶، ۸ و ۱۰ متری بالابر های آکاردئونی، با چرخ های کارگاهی با عرض ۹۰ سانتی متر طراحی و ساخته می شود. این نوع از بالابر ها برای عبور دادن از ارتفاع و عرض های کم بسیار کاربردی می باشد.

به طور مثال یکی از کاربرد های بالابر های آکاردئونی استفاده در انبار به دلیل عرض کم دستگاه و حرکت آن در بین قفسه ها و توان باربرداری بسیار زیاد می باشد.

قسمت نرده ای کابین غلاف شدن داخل خود دستگاه و یا باز شدن از طرفین و خوابیدن بر روی بالابر را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به نصب کابین کشویی یا همان کابین دو قلو اشاره نمود. به طوری که می توان از طول بالابر ۶۰ ساتی متر به کابین اصلی اضافه کرد تا دسترسی به اطراف بهتر شود.

سیستم تغذیه

یکی از نکاتی که لازم است در زمان اجاره بالابر آکاردئونی بدانید، مصرف بسیار کم این دستگاه می باشد. چرا که در سیستم های هیدرولیکی برای بالا بردن کابین، موتور دستگاه روشن شده و در زمان پایین آمدن فقط شیر برقی هیدرولیک باز می شود و روغن هیدرولیکی توسط کابین و نفر، داخل تانک روغن تخلیه می گردد. در صورتی که سیستم با باتری کار کند، در هر بار شارژ حدود ۱۸۰ متربه بالا رفته و در زمان فرود هم مصرف باتری نخواهد داشت.

دو مدار کنترل ۲۴ ولت (جهت ایمنی بالا) در کابین و  بدنه دستگاه تعبیه شده است. در مدار کنترل یک کلید استاپ اضطراری طراحی شده است که در صورت فعال نمودن آن کلید کنترل دگیر سغیر فعال خواهد شد. همین مسئله باعث بالا رفتن امنیت کاری اپراتور شده و هیچکس عمدا و یا سهوا نمی تواند دستگاه را از پایین مورد کنترل قرار بدهد.

اجاره بالابر آکاردئونی
مزایای استفاده از خدمات اجاره بالابر آکاردئونی در تهران

سیستم فرود اضطراری در تمامی بالابر های آکاردئونی تعبیه شده است. در صورت قطع برق در ارتفاع به دلیل وجود شیر برگشت بالابر در ارتفاع متوقف شده و با تحرک دستی شیر تخلیه بالابر بر روی پاورپک می توان کابین را پایین آورد.

بالابر آکاردئونی به سنسور هایی مجهز شده که در بالاترین و پایین ترین ارتفاع به صورت خودکار باعث قطع شدن مدار و توقف دستگاه می شود. بالابر های آکاردئونی در صورت نیاز مجهز به اینورتر می شوند تا در زمان حرکت رو به بالا، بالابر به نرمی این کار را انجام دهد.

چرخ های بالابر آکاردئونی

نکته دیگری که باید پیش از اجاره بالابر آکاردئونی بدانید، چرخ های این دستگاه می باشد. به طور کلی بالابر های آکاردئونی در دو مدل چرخ خودرویی و کارگاهی ساخته شده اند.

چرخ های خودروی ۱۳ اینچ تعبیه شده در بالابر های آکاردئونی باعث پایداری بسیار بالای دستگاه، ایمنی بالا و لرزش فوق العاده کم و هم چنین عدم تکان خوردن در ارتفاع شده است. چرخ های خودرویی در جلو دارای اکسل و فرمان و قابلیت چرخش ۴۵ درجه به طرفین می باشند. همین طور میله فرمان قابلیت یدک شدن این دستگاه را به وسیله خودروی دیگر فراهم نموده است. فرمان نرم و حرکت آسان این بالابر باعث شده است تا یک الی ۲ نفر به راحتی امکان جا به جایی آن را داشته باشند.

چرخ های کارگاهی که در بالابر های آکاردئونی نصب شده است، باعث کم شدن عرض و ارتفاع دستگاه شده است. این نوع از چرخ ها برای حرکت دادن بالابر در محل هایی که باریک می باشند، بسیار مناسب هستند. این مدل از چرخ ها در عقب ثابت و در جلو به صورت گردان می باشد که در امر جا به جایی و حرکت، عملکرد چشم گیری را از خود نشان می دهند.

تفاوت بالابر آکاردئونی و تلسکوپی در چیست؟

شاید در زمان اجاره بالابر آکاردئونی، به این فکر بیفتید که از بالابر های تلسکوپی استفاده کنید. اما محل و مکان استفاده هر کدام با یکدیگر متفاوت می باشد. هم چنین شما باید اجاره بالابر آکاردئونی را بسته به نیاز و انجام عملیاتی که مد نظر دارید، انجام دهید. از این رو در ادامه به بیان تفاوت های بالابر های آکاردئونی و بالابر های تلسکوپی خواهیم پرداخت.

بالابر های آکاردئونی به دلیل داشتن سبد و یا یک سکو کار وسیع، برای انجام اموری مانند تعمیر نگهداری، بازرسی، رنگ آمیزی و یا نصب تجهیزات بسیار مناسب می باشند. این سبد در برخی از بالابر ها امکان گسترش داشته تا فرد و یا افراد بتوانند هر چه بیش تر به محل کار در ارتفاع نزدیک شوند. هم چنین دسترسی بهتری به افراد در زمان انجام کار می دهد.

بالابر های آکاردئونی، از نوع خود کششی بوده و نیروی بالا برنده آن توسط جک های هیدرولیکی تامین می گردد. قابلیت حرکت در ارتفاع به دلیل عدم استفاده از جک های جانبی در جهت تثبیت از دیگر ویژگی های این نوع از بالابر ها می باشد.

لازم است پیش از اجاره بالابر آکاردئونی بدانید که به دلیل سطح اتکای بیش تری که این دستگاه در اختیار شما قرار می دهد، از امنیت بیش تری در مقابل باد و تکان های شدید در ارتفاع برخوردار می باشد.

نیروی محرکه بالابر آکاردئونی توسط باتری و یا موتور دیزل تامین می شود و برای محیط های داخلی و بسته، ما به شما اجاره بالابر آکاردئونی الکتریکی را پیشنهاد می دهیم.

اما بالابر های تلسکوپی، در کارگاه های کشتی سازی، کارگاه های ساختمانی، سایت های تعمیراتی، سوله های صنعتی و سازه های مرتفع بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از مدل های بالابر تلسکوپی دارای بازوی متحرکی برای دسترسی به سطوح افقی می باشند که با نام jib شناخته می شود. قدرت مانور بالابر تلسکوپی نسبت به بالابر مفصلی بسیار کم تر می باشد. اما به دلیل سرعت بالاتر و استفاده آسان تر، در هر کجا که نیاز به دسترسی به ارتفاع باشد، بالابر تلسکوپی بهترین گزینه شمرده خواهد شد.

خدمات مجموعه جرثقیل تهران شامل چه مواردی می شود؟

جرثقیل تهران یکی از شناخته شده ترین شرکت ها و مجموعه ها در امر اجاره بالابر در تهران، کرایه بالابر آکاردئونی، اجاره بابکت، اجاره جرثقیل و سایر ماشین آلات سنگین که در جهت جا به جایی و حمل و نقل استفاده می گردند، می باشد.

این مجموعه با به کار گیری افرادی متخصص و کاربلد، می تواند به شما در زمینه اجاره بالابر آکاردئونی و سایر ماشین آلات مانند لیفتراک، مینی بیل، تریلر، کامیون و… یاری دهد.

اجاره بالابر آکاردئونی
خدمات مجموعه جرثقیل تهران در رابطه با اجاره بالابر آکاردئونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

تماس سریع