اجاره بالابر ساختمانی

اجاره بالابر ساختمانی

 

اجاره بالابر ساختمانی در تهران:

همان‌طور که می ­دانید، ساخت‌وساز یکی از کارهای سخت و پرمشقت است که علاوه بر دقت، نیازمند ابزارهای خاص و متنوعی است. یکی از این ابزارها که در ساخت‌وساز کاربرد بسیاری دارد، بالابر ساختمانی است. این مدل بالابرها که به‌صورت تخصصی برای ساختمان­ سازی و انتقال بین طبقاتی مصالح ساخته شده­ اند، در تمامی پروژه­های عمرانی و ساختمان­ سازی نقش بسزایی را ایفا می­ کنند و به همین دلیل است که عموم افرادی که اقدام به بنّایی می ­کنند، به اجاره بالابر ساختمانی نیز فکر می­ کنند.

ما در مجموعه جرثقیل تهران، آماده ارائه انواع بالابر ساختمانی متناسب با نوع پروژه عمرانی شما هستیم. اما پیش از آن بد نیست که قبل از اجاره بالابر ساختمانی، یک آشنایی کلی با این نوع بالابرها پیدا کنید. با ما باشید.

اجاره بالابر ساختمانی در تهران
اجاره بالابر ساختمانی در تهران

آنچه درباره بالابر ساختمانی باید بدانید:

در عموم پروژه­ های ساخت‌وساز که تعداد طبقات فراتر از یک طبقه می ­شود، انتقال و جابه‌جایی مصالح و متریال مربوطه به یک چالش تبدیل می­ شود. گاهی اوقات پروژه آن‌قدر کوچک است که با یک طناب و قرقره مشکل حل شود، اما همیشه این‌طور نیست! وقتی شما در حال ساخت یک مجتمع مسکونی هستید، دیگر حجم مصالح شما قابل‌مقایسه با یک نماکاری ساده یک‌خانه معمولی نیست. باید در نظر داشته باشید که دیگر سروکار شما با واحد یک بیل و دو بیل نیست بلکه به تُن تغییر کرده است.

در این موارد، ساده ­ترین، کاربردی‌ترین و شاید تنها روش معقول موجود، استفاده از یک بالابر ساختمانی است؛ چراکه شما می ­توانید با کرایه بالابر ساختمانی، حجم زیادی از مصالح را بدون نیروی انسانی (تمامی بالابرهای ساختمانی برقی هستند و از الکتروموتورهای با توان­های مختلف متناسب با حجم کاری شما بهره می­برند) جابه‌جا نمایید.

نکته ه­ایی که نباید از آن غافل شد، این است که هرگاه شما با ارتفاع سروکار دارید، معادلات زمینی دیگر به کار نمی­آیند و باید جاذبه را نیز در نظر گرفت و متناسب با ارتفاعی که شما نیاز به جابه‌جایی مصالح دارید، بالابرهای قوی­تری را باید به خدمت بگیرید؛ برای همین است که یک بالابر ساختمانی با توان­های مختلف طراحی و تولید شده است تا علاوه بر رفع انواع نیاز، در هزینه های اجاره بالابر ساختمانی نیز صرفه­ جویی شود (توان پایین­ تر، هزینه کمتر).

در این مورد توصیه می ­کنیم با کارشناسان ما در جرثقیل تهران جهت مشاوره و انتخاب بهترین مدل بالابر ساختمانی اجاره ­ای تماس حاصل نمایید.

 

کرایه بالابر ساختمانی در تهران
اطلاعاتی در مورد بالابر ساختمانی

کاربرد بالابر ساختمانی:

همان‌طور که از نام این بالابر پیداست، وظیفه این بالابر جابه‌جایی مصالح در پروژه­های ساخت‌وساز و عمرانی است. اما آیا وجود یک چنین دستگاهی لازم است؟ بهتر نبود از یک بالابر نفربر که کابین دار هم هست به‌صورت چندمنظوره استفاده می­ شد؟ پاسخ کوتاه به این سؤال، نه می­باشد!

اما به‌تفصیل، دستگاه بالابر فارغ از کاربرد و نوع آن، یک وسیله کاملاً حساس و نیازمند دقت بالاست. این تجهیزات علاوه بر ضرورت وجود ایمنی جانی، نیازمند تمرکز و دقت نیز می­باشند و این یعنی به‌صرف بالابر بودن یک دستگاه، شما نمی­ توانید از آن در هرجایی استفاده کنید. شاید بتوانید اما اصولی نیست؛ چراکه دقت عمل کار با یک بالابر نفربر شما را از تمرکز بر روی جابه‌جایی صحیح و بدون دردسر مصالح دور می­ کند و حتی نیاز به اشاره به هزینه­ های آن هم نیست و به عبارتی شما راندمان بسیار پایینی از آن دستگاه می­ گیرید.

درحالی‌که یک بالابر ساختمانی فضای خیلی کمی را اشغال می­ کند، از یک ساختار ارگونومیک با اسکلت ساختمان بهره می­برد و صرفاً برای این کار ساخته شده است و این یعنی یک کاربرد تخصصی با راندمان بسیار بالا. به‌طورکلی به‌صرفه‌ترین راه برای موارد ساختمانی، کرایه بالابر ساختمانی بهترین راه­ حل است.

اجاره بالابر ساختمانی
کاربرد بالابر ساختمانی

ساختار کلی بالابر ساختمانی و انواع آن

از اجزای اصلی این بالابرها می­توان به بدنه، قرقره، سیم بکسل، الکتروموتور و گیربکس اشاره کرد؛ یک ساختار ساده ولی درعین‌حال کاربردی و مؤثر.

بالابرها به‌خاطر برقی بودن، به دودسته کلی تک‌فاز و سه‌فاز تقسیم می ­شوند که تک­ فاز با توان دو الی سه اسب بخار و قابلیت جابه‌جایی بار تا ۳۰۰ کیلوگرم، برای استفاده در پروژه­ های خرد مناسب­ ترین گزینه­ اند.

اما بالابرهای سه اسب تا ده اسب، در دسته سه‌فاز قرار می­ گیرند که توانایی جابه‌جایی بار تا وزن یک تن را نیز دارند و این دسته از بالابرها در پروژه­های کلان کاربرد دارد.

 

اجاره انواع بالابر ساختمانی:

همان‌طور که پیش­تر گفتیم، ساختمان­ سازی و کلاً پروژه­ های عمرانی، علاوه بر مسائل فنّی، نیازمند تجهیزات خاص و گران‌قیمت است. حتی در پروژه­های کلان شهری هم هرگز کارفرما اقدام به خرید تجهیزات موردنیاز خود نمی­ کند و عموماً دنبال استفاده استیجاری از این تجهیزات است که ما برخی از دلایل این کار را برای شما بازگو می­ کنیم:

·        اول اینکه این تجهیزات گران‌قیمت هستند و بعد از اتمام پروژه مربوطه، کاربرد دیگری ندارند.

·        مسئله بعدی تخصص در اپراتوری آن­هاست. جرثقیل­ها و بالابرها و یا حتی کامیون­ها، نیازمند اپراتور کارکشته و مجرب هستند. کوچک‌ترین سهل‌انگاری و یا عدم دقت در کار با هر یک از این تجهیزات، منجر به یک فاجعه غیرقابل‌جبران می ­شود.

·        یکی دیگر از مسائلی که اجاره بالابر ساختمانی و یا هر تجهیزات مرتبط با ساخت‌وساز را بر خرید آن ارجحیت می­دهد، فضای اشغالی این تجهیزات است. در یک پروژه عمرانی، هرروزه انواع کامیون­ها، جرثقیل­ها و… تردد دارند و بعد از اتمام کار نیاز به پارکینگ دارند. شرکت­های ارائه‌دهنده خدمات جرثقیل و لیفتینگ، هنگام نیاز پروژه به یک تجهیز، آن را در اختیار کارفرما قرار می­دهند و پس از اتمام کار، تجهیز به پارکینگ برگشته و فضای کاری را اشغال نمی­ کند و مانع پیشرفت پروژه نیز نمی­ شود

بنا به گفته­ های بالا، منطقی است که وقتی در پروژه ­های کلان، کرایه بالابر ساختمانی و دیگر تجهیزات مرتبط به‌عنوان یک امر طبیعی پذیرفته شده است، در پروژه­ های شخصی نیز این امر بدیهی به نظر برسد.

برای همین است که ما در مجموعه جرثقیل تهران، همواره سریع­ترین و به‌صرفه‌ترین خدمات بالابری و… را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه می­ دهیم. شما می­توانید با تماس با کارشناسان ما، از جزئیات اجاره بالابر ساختمانی و یا حتی دیگر تجهیزات گران بری لیفتینگ باخبر شوید.

اجاره انواع بالابر ساختمانی
یکی از انواع بالابرهای ساختمانی

انواع خدمات لیفتینگ و گرانبری را از جرثقیل تهران بخواهید

ما در مجموعه جرثقیل تهران آماده ارائه انواع خدمات در حوزه لیفتینگ و جرثقیل به همشهریان عزیز تهرانی می­ باشیم؛ انواع تجهیزات ساختمانی موردنیاز شما اعم از جرثقیل، بالابر ساختمانی و… را می­ توانید از ما بخواهید.

لازم به ذکر است که خدمات ما در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین کیفیت و با قیمتی رقابتی، شما را از همکاری با ما راضی و خشنود خواهد نمود.

از جمله خدمات قابل‌ارائه جرثقیل تهران می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

·        اجاره جرثقیل (در تناژهای مختلف)

·        اجاره بالابر (دستی و مکانیزه)

·        اجاره لیفتراک

·        اجاره بابکت

·        اجاره تریلی

·        اجاره کامیون

·        و….

جهت دریافت مشاوره و جزئیات با کارشناسان ما در تماس باشید تا مناسب­ترین بالابر ساختمانی متناسب با پروژه شما را برایتان مشخص نمایند و دراسرع‌وقت به شما تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =

تماس سریع