اجاره بالا بر دستی

اجاره بالا بر دستی

 

 

 

اجاره بالا بر دستی در تهران:

شاید تابه‌حال برای شما پیش‌آمده باشد که به‌خاطر تعمیرات ساختمانی، نیاز به راهی به‌جز راه­ پله به طبقات فوقانی منزل داشته باشید، یا اینکه برای جابه‌جایی وسایل سنگین خانگی که امکان انتقال آن­ها از طریق راه­ پله و آسانسور وجود ندارد یا خیلی سخت است، به مشکل خورده باشید. در خیلی از موارد این‌چنینی چه در مقیاس کوچک و خانگی و چه در مقیاس­های بزرگ و صنعتی، بالابرهایی جهت رفع موانع پیشروی شما ساخته شده است و ازآنجاکه عموم کاربردهای این‌گونه بالابرها برای استفاده­ های شخصی موردی است، اجاره بالا بر دستی گزینه­ای به‌صرفه‌تر از خریدن آن است. برای آشنایی بیشتر با بالابر نفربر دستی که به شما جهت کار در ارتفاع کمک می­ کند، این مقاله را مطالعه نمایید.

اجاره بالا بر دستی در تهران
اجاره بالا بر دستی در تهران

بالابر دستی چیست؟

بالابر دستی یا Manual Man Lift یک وسیله جهت بلند کردن و جابجایی افراد جهت کار در ارتفاع می­باشد.  بیشتر این دستگاه­ها به صورت هیدرولیکی طراحی شده اند و از آن­جا که سر و کار این دستگاه­ها با انسان است، ایمنی آن در جابجایی نفرات و مسائل حفاظت جانی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین سبب است که در تمامی این بالابرها کابین و یا نیم کابین تعبیه شده است.

اگر هنگام اجاره بالابر دستی با نام­های دیگری همچون بالابر نفربر دستی یا آسانسور هیدرولیکی برخورد کردید، منظور همان بالابر دستی می­ باشد. درضمن به علت تنوع برند در این محصول، باید از متخصصین این حوزه مشورت گرفت؛ چراکه امنیت جان کاربران این دستگاه از اهمیت ویژه­ ای برخوردار است و اگر خرابی یا عدم کیفیت در تولید قسمت­های مختلف این بالابر رخ‌داده باشد، ممکن است به قیمت جان کاربر آن تمام شود.

ما در جرثقیل تهران آمادگی ارائه مشاوره­ های دقیق و فنّی جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با کار شما را داریم. با ما در تماس باشید.

کرایه بالا بر دستی در تهران
تعریف بالا بر دستی و نوع کاربری آن

همان‌طور که پیش­تر به طور خلاصه گفته شد، وظیفه اصلی بالابرهای نفربر (فارغ از نوع آن­ها)، رساندن افراد و تجهیزات آن­ها به محل کار موردنظرشان که در ارتفاع می ­باشد، است؛ به طور مثال زمانی که تکنسین­های اداره برق برای تعمیرات خطوط انتقال برق وارد محله شما می­ شوند، حتماً از این بالابرها استفاده می­ کنند.

اما نکته اصلی این است که دامنه کاربرد این بالابرها بسیار وسیع است. به طور مثال بالابر دستی می­ تواند برای تعویض لامپ تیر چراغ برق استفاده شود یا اینکه شما به دلیل نبود راه مناسب جهت انتقال وسایل خانه، آن­ها را از طریق بالابر دستی به طبقه فوقانی منتقل نمایید. برای اینکه بدانید کدام یک از انواع بالابر مناسب کار شماست، باید با مشورت کارشناسان نسبت به اجاره بالابر اقدام نمایید. در زیر ما برخی از ویژگی­های بالابر دستی را ذکر می­ کنیم تا با مزایای این نوع بالابر و بهترین کاربردهای آن آشنا شوید:

·        به دلیل عدم نیاز به فضای زیاد، بهترین گزینه برای کار در محیط­های کوچک می­ باشد.

·        شما می­ توانید برای کار در ارتفاع پنج متر یا کمتر از آن استفاده کنید.

·        حفظ ایمنی فرد با وجود کابین، کمربند حفاظتی و سیستم کنترل داخل کابین و…

·        برعکس جرثقیل­های سنگین، اجاره بالا بر دستی هزینه گزافی نداشته و می­ تواند بسیاری از نیازهای ما را تأمین کند.

اجاره بالا بر دستی
مکانیزم عملکرد بالا بر دستی

یکی از نکاتی که باید هنگام کرایه بالابر دستی به آن توجه کرد، شرایط محیطی استفاده از آن است. به عبارتی شما قبل از اینکه یک دستگاه بالابر دستی اجاره ­ای را برای کار خود به محل بیاورید، چند سؤال را باید از خود بپرسید:

·        آیا سطح ناهموار و نامناسبی وجود دارد؟

·        آیا کف محل مورداستفاده حساس است و نباید آسیب ببیند؟

·        آیا محل کار یک فضای خصوصی است یا محیط عمومی؟

·        آیا فضای کار مسقف است یا باز؟

·        پهنای محل مورداستفاده چقدر است؟

·        تا چه میزان نیاز به جابه‌جایی بالابر دستی است؟

·        ارتفاع کاری شما چقدر است؟

البته موارد فوق برای شروع کار است؛ جهت تشخیص دقیق­ تر و کارشناسی می­ توانید با کارشناسان جرثقیل تهران در تماس باشید تا بتوانید بهترین بالابر دستی اجاره­ ای را تهیه نمایید.

نکته مهمی که در طراحی بالابرهای نفربر باید لحاظ شود، وجود یک کابین ایمن و درعین‌حال غیر مزاحم است. به دلیل استفاده انسان از این بالابر، قطعاً عدم محدودیت فضا و آزادی عمل در حین کار، یکی از حیاتی‌ترین ویژگی­های این دستگاه می­ باشد.

از دیگر مشخصه­ های این بالابرها می­توان به بازوهای آکاردئونی آن اشاره کرد که در مدل­های مختلفی از بالابرها استفاده شده­ اند. در تصویر بالا نمای کلی یک بالابر نفربر دستی نمایش‌داده‌شده است.

انواع بالابر دستی و مشخصات آن­ها

بالابرهای دستی توسط شرکت­های متعددی طراحی و تولید می­ شوند. اما عمده شرکت­های تولیدکننده این بالابرها از کشورهای چین، آلمان، ترکیه، هند و ایران هستند. شما می­توانید جهت اجاره بالابر دستی برای انواع کارها، با کارشناسان جرثقیل تهران در تماس باشید تا متناسب با نیاز شما، مناسب‌ترین بالابر دستی را برای شما فراهم نماییم.

خرید یا کرایه بالا بر دستی مسئله این است

ممکن است که شما پس از اسباب‌کشی و جابه‌جایی به منزل جدید، احتیاج به یک بالابر دستی پیدا کنید. خب قاعدتاً برای استفاده یک‌روزه از یک بالابر، کرایه بالابر دستی به‌صرفه‌ترین گزینه است اما اگر برای انبار، کارخانه و یا حتی رستوران خود نیاز مستمر به یک چنین دستگاهی دارید، بهترین راه، خرید یک محصول متناسب با نیاز خود است.

در هر دو صورت جرثقیل تهران، بهترین مکان برای رفع نیازمندی­های شماست. اگر قصد خرید دارید، کارشناسان ما می­ توانند برای خرید بهترین محصول متناسب با فعالیت­ها و نیازمندی­های شما، مشاوره­ های تخصصی داده و همین‌طور بهترین محصول بازار را برای شما تهیه نمایند و اگر برای یک کار یک‌روزه و استفاده محدود، نیاز به اجاره بالابر دستی دارید، ما با داشتن بهترین بالابرهای دستی در تهران، آماده ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی می ­باشیم.

بالا بر دستی اجاره ای
اجاره بالا بر دستی یا کرایه آن

جرثقیل تهران؛ ارائه‌دهنده انواع خدمات لیفتینگ و گرانبری

جرثقیل تهران، با داشتن کادری مجرب و تجهیزات متنوع، بروز و مطمئن، آماده ارائه انواع خدمات لیفتینگ و گرانبری (جرثقیل، لیفتراک و بالابر) در سطح استان تهران می­ باشد. شما همشهریان عزیز می ­توانید همه‌روزه از خدمات ما با بهترین کیفیت در کمترین زمان بهره­ مند شوید.
از جمله خدمات قابل‌ارائه مجموعه جرثقیل تهران می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

·        اجاره جرثقیل (در تناژهای مختلف)

·        اجاره بالابر (دستی و مکانیزه)

·        اجاره لیفتراک

·        اجاره تریلی

·        اجاره کامیون

·        اجاره بابکت و مینی بیل

·        و…

جهت دریافت مشاوره و جزئیات با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

تماس سریع