اجاره جرثقیل خودروبر

اجاره جرثقیل خودروبر

جرثقیل خودروبر نوع پیشرفته ای از یدک کش ها می‌باشد. در اصطلاح عامیانه به آن ماشین‌های خودروبر نیز گفته می‌شود که وظیفه حمل و جا‌به‌جایی خودرو‌ها را برعهده دارد.

در شرایط مختلف خودرو‌های زیادی به سر‌تا‌سر دنیا به وسیله قطار، هواپیما، کشتی و جرثقیل‌های خودروبر حمل می‌شود. در واقع افراد در زمان‌های مختلفی از‌جمله: حمل خودرو‌های آسیب دیده در تصادف، خودرو‌های صفر کیلومتر برای پلاک گذاری، خودرو‌های لوکس و پیشرفته و… به اجاره جرثقیل خودرو‌بر نیاز دارند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با کرایه جرثقیل خودرو‌بر آشنا شوید و کسب اطلاعات بیشتر اقدام به استفاده از خدمات آن‌ها بکنید.

اجاره جرثقیل خودروبر
اجاره جرثقیل خودروبر و نکاتی در مورد این نوع از جرثقیل

اجاره جرثقیل خودروبر در تهران:

جابه‌جایی و حمل خودرو در اقصی‌نقاط جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا یک‌سری استاندارد‌‌‌های جهانی نیز تدوین شده است. اجاره جرثقیل در تهران، با رعایت تمام اصول و نکات ایمنی در هنگام حمل، جابه‌جایی و بلندکردن خودرو، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو و یا خسارت مالی و جانی، در این راستا خدمت‌رسانی می‌کند.

اجاره جرثقیل خودرو‌‌بر در تهران، با آگاهی از مسئولیت سنگین و مهمی که بر‌عهده دارد، تمام تجهیزات ایمنی خودرو را فراهم می‌کند و از متصدی حمل خودرو مسلط، برای این کار استفاده می‌کند. همچنین باتوجه‌به وضعیت بار قابل‌حمل و مسافتی که قرار است طی شود، تمام شرایط ایمنی را فراهم می‌کند.

شاید برای شما این سؤال پیش آید که کرایه جرثقیل خودرو‌بر چقدر است؟ بهتر است بدانید که کرایه جرثقیل خودرو‌بر با درنظرگرفتن موارد مختلف حساب می‌شود.

کرایه جرثقیل خودروبر
کرایه جرثقیل خودروبر در تهران

جرثقیل خودرو‌بر چیست و موارد استفاده آن کدام است؟

جرثقیل خودرو‌بر یکی از وسیله‌های پر‌کاربرد است که وظیفه جابه‌جایی و حمل خودروها را در زمان‌های خرابی خودرو، تصادف، پارک شدن خودرو در مکان‌های نامناسب و پارک ممنوع و همچنین برای حمل خودرو صفر، از محلی به محل دل‌خواه دیگر، استفاده می‌شود. کرایه جرثقیل خودرو‌بر نیز، باتوجه‌به ارائه خدمات و امکانات متنوع، متفاوت است.

پس در واقع می‌توان بسته به نیاز خود، در زمان‌های مختلف، از اجاره جرثقیل خودرو‌بر استفاده کرد. در اینجا به چند مورد از موارد اشاره می‌کنیم:

  •     در زمان‌های بحرانی مثل: خرابی خودرو در جاده و روشن نشدن موتور خودرو
  •       حمل خودرو توقیف شده به پارکینگ توسط خودروهای امدادی
  •    به هنگام تصادف
  •      حمل و جابه‌جایی اختیاری خودرو از یک نقطه‌به‌نقطه ای دیگر
  •      و…
اجاره جرثقیل خودرو بر
تعریف مختصر از جرثقیل خودرو بر

معرفی انواع جرثقیل خودرو‌بر

انواع و اقسام جرثقیل خودرو‌بر با ویژگی‌ها و کارایی مختلف وجود دارد که افراد باید باتوجه‌به موارد مصرف و حجم کار مد‌نظر، اقدام به اجاره جرثقیل خودرو‌‌بر کنند. در این قسمت به چند نمونه اشاره خواهیم کرد:

  1.      یدک‌کش یا چرخ گیر: رایج‌ترین نوع خودرو‌بر، باتوجه‌به پر‌کاربرد بودن آن، یدک‌کش یا چرخ گیر است. از این نوع خودرو‌بر برای مسافت‌های کمتر از ۱۰ کیلومتر استفاده می‌شود. خودرو‌بر یدک‌کش با جرثقیل یا اهرمی که در قسمت پشت خود دارد، چرخ‌های جلویی را بلند کرده و باعث جابه‌جایی آن می‌شود.
  2.   خودرو‌بر جرثقیل‌دار: برای جابه‌جایی خودروهای سنگین و یا خودروهای راه‌سازی استفاده می‌شود. برای این کار ماشین را از قسمت چهارچرخ بلند می‌کند و با گذاشتن روی کفی خود، خودرو را حمل می‌کند.
  3.    خودرو‌بر کامیونت: تفاوتش با خودرو‌بر جرثقیل‌دار، در کفی متحرک است که با قرارگرفتن روی زمین، با استفاده از وینچ، خودرو را در کفی قرار می‌دهد که این روش یکی از روش‌های با ایمنی بالا می‌باشد.
کرایه جرثقیل خودرو بر
انواع جرثقیل خودرو بر

مشخصات و اجزا جرثقیل خودروبر:

برای تصمیم‌گیری بهتر اجاره جرثقیل خودروبر، با شکل کلی و کاربرد‌های آن آشنا شدید. در این قسمت می‌خواهیم بدانیم جرثقیل خودروبر از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است:

  1.   بدنه جرثقیل: جرثقیل خودروبر از یک بدنه مستقل و جداگانه‌ای تشکیل شده است که جک‌ها، بوم جرثقیل و مکانیزم‌های دیگر به آن متصل شده است.
  2.      بوم جرثقیل: برای ساخت بوم جرثقیل از فولاد، به دلیل وجود کربن که برای استحکام و دوام بیشتر است، استفاده می‌شود. چرا که وظیفه بوم جرثقیل، حمل بار‌های سنگین است. در واقع از بوم جرثقیل برای جابه‌جایی تجهیزات، خودروها، مواد استفاده می‌شود.
  3.    وینچ: از بکسل، قرقره و پمپ هیدرولیکی تشکیل شده که برای بلندکردن و کشیدن وسایل و خودروها به کار می‌رود و ایمن بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

اجاره انواع جرثقیل خودروبر
مشخصات جرثقیل خودروبر

چگونه باید برای اجاره جرثقیل خودروبر اقدام کرد؟

قبل از اینکه به اجاره جرثقیل خودروبر اقدام کنید، لازم است چند نکته را دراین‌خصوص در نظر داشته باشید. در اولین گام برای تصمیم‌گیری درست، باید از یک مشاور و متخصص استفاده کنید که بتواند با درنظرگرفتن و سنجیدن شرایط شما، اطلاعات جامع و مفیدی در اختیارتان قرار دهد. چرا که یک اشتباه و یا سهل‌انگاری ممکن است کلی دردسر به وجود بیاورد.

در گام بعدی باید باتوجه‌به نیاز خود اقدام به اجاره جرثقیل کفی یا جرثقیل بوم بلند کنید. جرثقیل‌های بوم بلند، کفی برای حمل بار ندارند و جرثقیل کفی نیز، فاقد بوم بلند است که اجاره جرثقیل کفی، یک روش مطمئن برای حمل بار‌های سنگین، از‌جمله: کانکس، تجهیزات کارخانه و خودرو در شهر تهران است.

قیمت کرایه جرثقیل خودروبر در تهران:

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، افراد باتوجه‌به نیاز و شرایط خود اقدام به اجاره جرثقیل خودروبر می‌کنند. شما می‌توانید از تریلی خودروبر، برای جابه‌جایی و حمل خودروهای زیاد، و از خودروبرهای تکی، برای جابه‌جایی یک خودرو، استفاده کنید. روشن است که کرایه جرثقیل خودروبر در تهران باتوجه‌به امکانات و تجهیزات متغیر است. برای مثال:

یکی از ویژگی‌هایی که به نسبت گران‌تر است، کنترل از راه دور است؛ بدین صورت که فرآیند جابه‌جایی و بارگذاری و باربرداری بافاصله بیشتر از جرثقیل خودروبر انجام می‌گیرد که باعث بالارفتن ایمنی بیشتر می‌شود.

افراد می‌توانند برای اطلاع از کرایه خودروبر تهران و خدمات قابل‌ارائه، قبل از اجاره جرثقیل خودروبر، با مشاور مؤسسه تماس گرفته و کار‌های هماهنگی را انجام دهند.

جرثقیل خودرو بر
قیمت کرایه جرثقیل خودرو بر در تهان

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

جرثقیل تهران با رعایت تمام نکات ایمنی و استاندارد‌ها و همچنین راننده با‌تجربه، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد تا در حین حمل خودرو و یا اجسام مشکلی به وجود نیاید و عمل حمل و انتقال بادقت کافی انجام شود.

اگر شما نیز به دنبال جای مطمئن برای اجاره جرثقیل خودروبر، اجاره جرثقیل، اجاره جرثقیل کفی هستید، پیشنهاد می‌کنم یک‌بار از خدمات جرثقیل تهران که دارای تیم متخصص و حرفه‌ای می‌باشد، استفاده کنید. از‌جمله خدمات جرثقیل تهران:

 

جرثقیل خودروبر در ترابری آنلاین
جرثقیل خودروبر در ترابری آنلاین

سخن پایانی:

افراد می‌توانند در زمان خرابی خودرو در جاده، تصادف و انتقال خودرو، از اجاره جرثقیل خودروبر استفاده کنند. ازآنجایی‌که سقوط و افتادن بار می‌تواند خطراتی جبران‌ناپذیر به وجود بیاورد، ایمنی جرثقیل خودروبر از اهمیت بسزایی برخوردار است. جرثقیل خودروبر تهران با رعایت تمام استاندارد‌ها ارائه خدمات می‌کند. کرایه جرثقیل خودروبر نیز با درنظرگرفتن انواع مختلف جرثقیل، متغیر است.ممنون که تا آخر مقاله همراه ما بودید.

با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

تماس سریع