اجاره بالابر لجور

اجاره بالابر لجور

بالابر لجور به‌عنوان موفق‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات باربری ایرانی نه‌تنها در داخل کشور بلکه در خارج و در کشورهایی مانند کویت، روسیه، رومانی و اردن ایفای خدمت می‌کند. باتوجه‌به اهمیت فوق‌العاده‌ای که مجموعه جرثقیل تهران به تهیه و تدارک تجهیزات خود از برندهای مطرح دارد، ارائه خدمات بالابر لجور را در دستور کار خود قرار داده است. بدین ترتیب اجاره بالابر لجور در تهران در تناژهای مختلف و در انواع پشت کامیونی، نیسانی و هیدرولیک انجام‌شده، بنابراین بخش عمده‌ای از بار فعالیت‌های انتقال بارهای سنگین بر عهده ماشین‌های این برند وطنی است.

اجاره بالابر لجور
اجاره بالابر لجور

بالابر لجور و دلیل نام‌گذاری این نوع از بالابر:

شرکت لجور در مرکز صنعتی اراک واقع در استان مرکزی احداث و به‌عنوان تولیدکننده جرثقیل از سال ۱۳۷۳ مشغول به فعالیت است. نام این برند نیز از نام قله کوهی زیبای در حومه اراک گرفته‌شده است. بزرگ‌ترین آرمان مدیران برند لجور تولید جرثقیل‌های سنگین‌وزن تا ۶۰ تن بوده و در این امر به توفیقات قابل‌ستایشی نیز نائل شده‌اند. از عمده تولید این شرکت نامی تریلرهای کشاورزی، بالابرهای هیدرولیکی و جرثقیل‌های پشت کامیونی و نیسانی بوده و اکنون توانایی تولید ۳۰۰ بالابر و جرثقیل را در یک دوره کاری دارد.

کرایه بالابر لجور پررونق است، زیرا که ماشین‌های این برند در عین مقرون‌به‌صرفه بودن به دلیل تولید داخلی، قدرت و استحکام بالایی نیز همانند همزادان خارجی خود ارائه می‌دهند. بدین ترتیب اگر به اجاره بالابر نیازمند هستید، لجور بهترین انتخاب است.

بالابر لجور و دلیل نام‌گذاری این نوع از بالابر
بالابر لجور و دلیل نام‌گذاری این نوع از بالابر

آشنایی با زیرمجموعه‌های شرکت لجور:

شرکت لجور در حال حاضر با چهار زیرمجموعه قدرتمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد و افتخارات بسیاری را برای خود و ایران به ارمغان آورده است. لجور، یورو لجور لیفت، توسن سازان و لجور هیدرولیک از این زیرمجموعه‌های توانمند هستند که سهم قابل‌توجهی در بازارهای فروش خارجی دارند. قیمت کرایه بالابر لجور با پشتوانه علم و دانش ملی و تجهیزات داخلی به نسبت برندهای خارجی بسیار اقتصادی‌تر است. ازاین‌رو مدیران پروژه‌های عمرانی تا می‌توانند، بالابرهای لجور را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند.

مشخصات کامل بالابر لجور:

برای بررسی مشخصات بالابر لجور باید بدانیم که این برند انواع مختلفی از بالابرها را به عرصه کار و فعالیت تقدیم نموده که باوجود کارایی مشابه از مشخصات فنی و ساختاری تا حدودی متمایز بهره می‌برند. این امر پوشش پروژه‌های مختلف را برای لجور ایرانی بسیار سهل نموده است. در ادامه بیشتر باب انواع این بالابرها سخن می‌گوییم. دقت نمایید که هرکدام مشخصات فنی متمایزی دارند که برای انتخاب نوع مناسب و هم در برآورد دقیق قیمت اجاره بالابر این تفاوت‌ها را باید موردتوجه قرار دهید.

مشخصات کامل بالابر لجور
مشخصات کامل بالابر لجور

·        بالابرهای پشت کامیونی مفصلی:

همان‌طور که از نام این بالابر معلوم است در پشت کامیون نصب‌شده و با کمک مفصل‌های بالابرنده نفرات و کالاها را به ارتفاع انتقال می‌دهد. این دسته خود شامل زیرمجموعه‌های بالابر ۱۶ متری مفصلی (مدل AL1400)، بالابر ۲۷ متری مفصلی (مدل HAL2500)، بالابر ۱۱ متری مفصلی (AL900) و بالابر ۱۴ متری (مدل AL1200) مفصلی می‌شود.

·        بالابرهای ویژه صنایع هواپیمایی:

از عمده انواع بالابر لجور که در عرصه صنایع هواپیمایی به خدمت گرفته می‌شوند، باید به سه مدل بالابر آکاردئونی ۱۱ متری (با ارتفاع کاری ۱۱٫۵ متر، حداکثر ارتفاع سبد ۹٫۵ متر و حداکثر ظرفیت سبد ۲۵۰ کیلوگرم)، بالابر آکاردئونی ۱۱٫۵ متری (با ارتفاع کاری ۱۱٫۵ متر، حداکثر ارتفاع سبد ۹٫۷ متر و حداکثر ظرفیت سبد ۲۵۰ کیلوگرم) و بالابر ضد یخ پاش ۱۶٫۵ متری (با ارتفاع کاری ۱۶٫۵ متر، حداکثر ارتفاع سبد ۱۴٫۵ متر و حداکثر ظرفیت سبد ۲۰۰ کیلوگرم) اشاره نمود.

·        بالابرهای پشت کامیونی تلسکوپی:

بالابرهای این دسته تنوع بیشتری را ارائه می‌دهند. ازاین‌رو کرایه بالابر لجور در این دسته برای فعالیت‌های بیشتری امکان‌پذیر است. بالابر ۲۵ متری تلسکوپی (مدل TL250)، بالابر ۲۰ متری تلسکوپی (مدل TL200)، بالابر ۲۲ متری تلسکوپی (مدل TL220)، بالابر ۱۸ متری تلسکوپی (مدل TL180)، بالابر ۱۶ متری تلسکوپی (مدل TL160)، بالابر ۱۴٫۵ متری تلسکوپی (مدل TL145) و بالابر ۱۲ متری تلسکوپی (مدل TL120) از این موارد هستند.

 

·        بالابرهای ویژه مقره شوی:

اگر به اجاره بالابر لجور در تهران برای امر مقره شویی نیاز دارید، از یک بالابر مخصوص این برند که شامل بالابر ۳۳ متری مقره شوی مدل TL330 است، می‌توانید بهره‌مند شوید. باتوجه‌به اهمیت بالای مقره‌ها در انتقال انرژی الکتریکی، پیشگیری از نشت جریان و پایدار نگه‌داشتن برق، استفاده از بالابرهای ایمن در شستشوی این ستون‌های حامل جریان بسیار مهم است.

آشنایی با زیرمجموعه‌های شرکت لجور
آشنایی با زیرمجموعه‌های شرکت لجور

·        بالابرهای ترکیبی (تلسکوپی ـ مفصلی):

اجاره بالابر کاری حساس است، زیرا باید دقیقاً متناسب با نوع فعالیت مدنظر ماشین انتخاب شود. بالابرهای ترکیبی برند لجور برای ارائه حداکثر کاربری در ۵ مدل AT1300، AT1600، TL1600، TL2000 و TL330 عرضه‌شده‌اند تا انتخاب نوع مناسب راحت‌تر شود.

·        بالابرهای ویژه آتش‌نشانی:

بالابرهای ویژه آتش‌نشانی نیز در ۵ مدل متفاوت ارائه می‌گردند که این امر قیمت اجاره بالابر را متغیر می‌سازد. باهم مشخصات این‌گونه‌های متمایز را بررسی می‌کنیم.

 

بالابر آتش‌نشانی 16 متری تلسکوپیبالابر آتش‌نشانی 22 متری تلسکوپیبالابر آتش‌نشانی 27 متری مفصلیبالابر آتش‌نشانی 27 متری تلسکوپیبالابر آتش‌نشانی 16 متری تلسکوپی
حداکثر ارتفاع کاری18 متر22 متر26.5 متر27 متر33 متر
حداکثر ارتفاع سبد16 متر20 متر24.5 متر25 متر31.5 متر
حداکثر دسترسی جانبی9 متر12.5 متر13 متر20.5 متر24 متر
حداکثر ظرفیت سبد200 کیلوگرم250 کیلوگرم300 کیلوگرم320 کیلوگرم500 کیلوگرم
ابعاد سبد110*70*110110* 70* 110160* 80 *110172* 88* 120224*100 *100
جنس سبدآلومینیومآلومینیومآلومینیومآلومینیومآلومینیوم
زاویه دوران360 درجه360 درجه360 درجه360 ممتد درجه30 درجه به راست، 60 درجه به چپ
حداقل شاسی موردنیاز6 تن19 تن19 تن18 تن18 تن
قیمت اجاره بالابر لجور
قیمت اجاره بالابر لجور

 

·        بالابرهای یدک‌کش:

اکنون کرایه بالابر لجور از نوع یدک‌کش را می‌توانید در مدل TML900 و مشخصات فنی دارای ارتفاع کاری ۱۱ متر، حداکثر ارتفاع سبد ۹ متر و حداکثر ظرفیت سبد ۱۵۰ کیلوگرم و حداکثر دسترسی جانبی ۵٫۵ متر تهیه نمایید. البته ابعاد سبد این بالابر نیز ۷۰*۷۰ * ۱۱۰ (طول* عرض* ارتفاع)، جنس سبد فایبرگلاس، زاویه دوران ۳۶۰ درجه و نیروی محرکه ۲۲۰ ولت AC می‌باشد.

·        بالابرهای خودرونده:

بالابر ۱۶ متری خودرونده نیز یکی از موارد اجاره بالابر لجور در تهران بوده که متقاضیان خاص خود را دارد. برای اطلاع از مشخصات فنی این بالابر نیز فهرستی را ارائه می‌دهیم که در آن به مهم‌ترین مؤلفه‌های مربوط به این بالابر پرداخته شده است.

§        ارتفاع کاری ۱۶ متر

§        حداکثر ارتفاع سبد ۱۴ متر

§        حداکثر ظرفیت سبد ۲۰۰ کیلوگرم

§        حداکثر دسترسی جانبی ۸٫۵ متر

§        ابعاد سبد ۱۱۰*۸۰*۱۵۰ (طول* عرض* ارتفاع)

§        جنس سبد فلزی ـ فایبرگلاس

§        زاویه دوران ۳۶۰ درجه

اجاره بالابر لجور در تهران:

امروزه اجاره انواع بالابر لجور برای تعمیر، رنگ‌آمیزی و آزین بندی، شستشو، نصب و راه‌اندازی تجهیزات ساختمانی در تهران بزرگ پررونق است. قدرت مانور، سهولت استفاده و قابلیت حفظ تعادل و ثبات از این ماشین‌ها نمونه‌هایی پراستفاده ساخته است. قیمت کرایه بالابر لجور نیز برای آن دسته از فعالان حوزه‌های فنی که دائماً با این ماشین‌ها سروکار دارند، بسیار به‌صرفه است. چراکه شرکت‌های اجاره‌دهنده برای تعمیر، تعویض قطعات و بازسازی به دلیل وجود تعداد فراوانی نماینده مجاز تخصصی این برند در داخل کشور و در بسیاری از شهرها با مشکل و مبالغ هنگفتی مواجه نیستند. ازاین‌رو می‌توانند، هزینه‌ها و کرایه بهای خود را تعدیل و با این کار مشتریانشان را راضی سازند.

اجاره بالابر لجور در تهران
اجاره بالابر لجور در تهران

مزیت کرایه بالابر لجور نسبت به بقیه بالابرها:

کرایه بالابر لجور درواقع دستیابی به ماشینی قدرتی از برندی معروف و توانمند است. بدین ترتیب در صورت کرایه بالابر از این برند، مزایای قابل‌توجهی عاید شما می‌شود که مهم‌ترینش امکان تعویض و تعمیر قطعات بدون نگرانی از کمبود لوازم‌یدکی است. از دیگر مزیت‌ها در قالب یک فهرست یاد می‌کنیم.

·        تنها برند دارنده گواهی‌نامه بین‌المللی ایزو

·        دارنده پلاک گواهی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

·        دارای مجوز شماره‌گذاری خودرو از سوی معاونت راهنمایی‌ورانندگی کل کشور

·        دارای بخش کنترل کیفیت محصولات

·        بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ابزارهای مهندسی در طراحی و ساخت

·        استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین متریال و مواد اولیه در تولید

·        رعایت کامل نکات ایمنی و استانداردهای جهانی

·        ارائه آموزش‌های تخصصی به اپراتورهای دستگاه‌ها

·        ارائه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش گسترده

·        بهره‌گیری از نیروهای مجرب و توانمند در تولید

·        تولید مطابق با آخرین موازین استانداردهای بین‌المللی، اروپایی و آمریکایی

·        تأمین قطعات برای تمامی بالابرهای لجور و غیر لجور

·        استفاده از نرم‌افزارهای (Ansys، Working Model، Mechanical Desktop) در مراحل مختلف طراحی

مزیت کرایه بالابر لجور نسبت به بقیه بالابرها
مزیت کرایه بالابر لجور نسبت به بقیه بالابرها

خدمات بالابر لجور در تهران:

امروزه خدمات بالابر لجور در عرصه‌های کاری مختلفی چون امدادرسانی، کشاورزی، تأسیساتی، ساختمانی و پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی به‌خوبی به چشم می‌خورد. بدین ترتیب عرصه و نقطه‌ای از کشور نیست که به حضور گسترده محصولات لجور نیاز نداشته باشد. بدین ترتیب از این بالابرها بدون محدودیت می‌توان در منزل، رستوران، مغازه، کارگاه و شرکت‌های بزرگ و کوچک بدون محدودیت استفاده نمود. با محصولات این برند می‌توان قیمت به‌صرفه، تنوع بالا، ایمنی بیشتر و سرعت فراوان‌تری را در کارها به دست آورد که بسیار عالی است.

خدمات بالابر لجور در تهران
خدمات بالابر لجور در تهران

قیمت اجاره بالابر لجور:

از عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت کرایه بالابر لجور باید به نوع این ماشین‌ها و تجهیزات به‌کاررفته در ساخت آن اشاره نمود. البته محیط کاری به دلیل اینکه بر نوع ماشین انتخابی شما تأثیر مستقیم دارد، نیز بر قیمت‌گذاری اثر خود را دارد. در ادامه باید به کاربری، وزن، ظرفیت، نوع هیدرولیکی یا غیر هیدرولیکی و تعداد نفرات تحت پوشش نیز اشاره نمود.

 

باتوجه‌به اینکه شرکت لجور از متخصصان داخلی و کاملاً آشنا به امور در تولید استفاده نموده، هزینه ساخت‌وساز بالابرهای خود را تاحدامکان تقلیل داده است که این امر کاهش هزینه اجاره این ماشین‌ها را نیز سبب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

تماس سریع