تخلیه تیرآهن با جرثقیل

تخلیه تیرآهن با جرثقیل

تخلیه تیرآهن با جرثقیل سبب تسهیل در این فرایند سخت، حساس و سرنوشت‌ساز می‌شود. به‌راستی باید قبول کرد برای بارگیری و تخلیه محصولاتی مانند میلگرد، نبشی و تیرآهن‌های حجیم و سنگین هیچ ابزاری توانایی جرثقیل‌ها را از خود به نمایش نمی‌گذارد.

ازاین‌رو اجاره جرثقیل برای انجام چنین فعالیتی یک ضرورت غیرقابل‌اجتناب است. البته گاهی به‌غیراز بارگیری و تخلیه ما به حمل تیرآهن‌ها و رساندن این قطعات به محل پروژه‌های عمرانی نیز نیاز داریم در این زمان کرایه جرثقیل کفی کمک می‌کند، ما به هدفمان که بارگیری، جابه‌جای و تخلیه تیرآهن‌ها در کنار هم است، بهتر و بهینه‌تر برسیم.

تخلیه تیرآهن با جرثقیل
تخلیه تیرآهن با جرثقیل

خدمات تخلیه تیرآهن با جرثقیل:

خدمات تخلیه تیرآهن با جرثقیل یک فرایند کوتاه‌مدت نبوده و بیشتر فعالان این حوزه به‌صورت دائمی و همیشگی به این فعالیت کاری نیاز دارند. بدین ترتیب این خدمات باید در تمام طول هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته انجام شود تا خسارات مالی به دلیل تأخیر در فرایندها حمل بار تیرآهن متوجه سایت‌های عمرانی نشود.

برای مجریان امور عمرانی که دائماً کارشان با تخلیه تیرآهن گره‌خورده امکان عقد قرارداد به‌صورت بلندمدت ماهانه و سالانه وجود دارد که هم خیالشان از بابت در اختیار داشتن دائمی جرثقیل‌ها راحت باشد و هم باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تری مواجه شوند. بدین ترتیب مشغله کاریشان به مقدار قابل‌توجهی کاهش یابد.

خدمات مرتبط با محصولات آهنی:

محصولات آهنی فقط به تیرآهن و میلگرد خلاصه نشده و انواع کالاهایی مانند ناودانی، شمش، ورق، قوطی، ضایعات و بسیاری موارد دیگر را نیز شامل می‌شود. به همین دلیل در زمان اجاره جرثقیل باید با اشراف کامل به نوع محموله، ماشین انتخاب شود.

از طرفی خدمات مرتبط با محصولات آهنی فقط بارگیری و تخلیه نبوده و مقوله حمل‌ونقل این محصولات با مقاطع فولادی شکل و ماهیت و ابعاد مختلف نیز موضوع مهم دیگری است که باید لحاظ گردد. البته در صنعت ساخت‌وساز گاهاً این تیرآهن‌ها منتقل‌شده باید به ارتفاعات برای نصب و ساخت سازه‌های فلزی منتقل شوند و گاهی نیز در صنایع تولید برای مونتاژ تجهیزات سنگین در راستای عمودی یا افقی جابه‌جا گردند که تمامی این موارد نیز در زمره خدمات مرتبط با محصولات آهنی به‌طورکلی قرار می‌گیرد.

خدمات تخلیه تیرآهن با جرثقیل
نصب تیرآهن با جرثقیل

اوزان مختلف جرثقیل‌های موردنیاز برای تخلیه تیرآهن:

بسته به حجم کاری پروژه‌ها می‌توان برای بارگیری و تخلیه تیرآهن با جرثقیل به سراغ جرثقیل سبک یا نمونه‌های سنگین‌وزن رفت. این ماشین‌ها از جرثقیل ۷ تن تا حتی اوزان بالاتر از ۱۶۰ تن را نیز شامل می‌شوند. بدین ترتیب بهتر می‌توانند، نیازهای حجیم یا سبک پروژه‌های را برآورده سازند.

البته این موضوع برای بارگیری و حمل تیرآهن‌ها نیز به مقصد نهایی صادق است. این جرثقیل‌ها علاوه بر بارگیری اصولی و بی‌خطر تیرآهن‌ها می‌توانند با سرعت‌بالا در زمان کمتر و با ظرفیت عالی به تردد در جاده‌ها و نقل‌وانتقال تیرآهن‌ها بپردازند. البته دقت نمایید، اگر قصد نقل‌وانتقال تیرآهن را درون شهردارید، حتماً از ماشین‌های سبک‌تر استفاده نموده تا گرفتار ممنوعیت‌های عبور و مرور نشوید.

انواع جرثقیل‌های مورداستفاده در خدمات تخلیه تیرآهن با جرثقیل:

چه هدفتان تخلیه تیرآهن با جرثقیل باشد و چه به بارگیری و حمل‌ونقل این قطعات سنگین بی اندیشید، فقط می‌توانید، بر نوعی خاصی از جرثقیل‌ها حساب بازنمایید. انواع جرثقیل کفی و بغل دار از بهترین گزینه‌های موجود برای این پروسه هستند. البته بسیاری نیز ترجیح می‌دهند از جرثقیل‌ها فقط در زمان بارگیری و تخلیه بار استفاده نموده و امر جابه‌جایی را به کامیون‌ها، خاور، نیسان و وانت واگذار کنند که بسته به ماهیت پروژه هر دو روش اجرایی است.

تخلیه تیرآهن با انواع جرثقیل
تخلیه تیرآهن با انواع جرثقیل

نکات مهم در تخلیه تیرآهن با جرثقیل:

در زمان تخلیه تیرآهن با جرثقیل ابتدا به نوع بار دقت نمایید تا در انتخاب ماشین به‌اشتباه رفتار نکنید. بعدازاین مؤلفه میزان بار، ظرفیت ماشین، ارزش بار و مسافت جابه‌جایی نیز از فاکتورهای مهم و حیاتی در انتخاب ماشین بوده تا خسارات مالی و جانی تا حد زیادی کاهش یابد. البته نوع فعالیت نیز در اینجا مهم است، گاهی هدف از تخلیه استفاده از آهن در بخش‌هایی از یک سازه مانند پل، ساختمان، اسکلت سوله یا چنین مواردی است که در اینجا باید به نوع جرثقیل و توانایی‌های عملیاتی چندمنظوره آن دقت نماییم.

تعرفه‌های تخلیه تیرآهن با جرثقیل:

برای آنکه قیمت تقریبی دقیق‌تری برای هزینه تخلیه تیرآهن با جرثقیل بیان نماییم، باید به مؤلفه‌هایی مانند حجم بار، وزن تیرآهن‌ها، موقعیت مکانی (درون‌شهری یا برون‌شهری) و مسافت بین شرکت تا محل بارگیری و تخلیه دقت نماییم. تمامی این آپشن‌ها می‌توانند، قیمت را تغییر داده و مانع ثابت ماندن مقادیر ارائه شده آن توسط شرکت‌های مجری خدمات باربری شوند.

قیمت تخلیه تیرآهن با جرثقیل
قیمت تخلیه تیرآهن با جرثقیل

ویژگی‌های یک شرکت خدمات باربری مورد تأیید:

یک شرکت باربری مورد تأیید باید بتواند، با پوشش انواع مختلف ماشین‌های باربرداری پروسه تخلیه تیرآهن با جرثقیل را با بهترین و باکیفیت‌ترین حالت ممکن به انجام برساند. البته این شرکت‌ها باید از عهده دیگر وظایفی مانند بارگیری و تخلیه ستون، تیرچه، پالت، کانکس، کانتینر، دیزل ژنراتور، منبع و بسیاری از محصولات دیگر با همین ماهیت بزرگ و حجیم نیز برآیند. در غیر این صورت آن کارایی لازم را ارائه نداده و مشتریانش نمی‌توانند با یک مرکز حرفه‌ای با تجهیزات کامل و به‌روز متأسفانه روبرو باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

تماس سریع