اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن

اجاره جرثقیل 160 تن

اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن را چگونه انجام بدهیم؟

اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن به دلیل مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن این عمل از خرید موردتوجه است. از طرفی برخی فعالیت‌ها مانند رنگ‌آمیزی ارتفاعات، نصب تابلوهای تبلیغاتی و … به‌صورت دوره‌ای در طول سال نیاز بوده و خرید این ماشین‌ها سبب بلااستفاده ماندن جرثقیل ۱۶۰ تن در دیگر اوقات می‌شود، بنابراین مبحث کرایه این ابزارها داغ است و راه اجاره بسیار به‌صرفه‌تر به نظر می‌رسد.

همان‌طور که می‌دانید، وقتی موضوع اجاره جرثقیل به میان می‌آید، انواع مختلفی از این ماشین‌ها در تناژهای گوناگون ۱۰۰ تن، ۱۲۰ تن، ۱۴۰ تن و … خودنمایی می‌کنند، اما با بررسی‌های میدانی بر روی این دستگاه‌های عظیم‌الجثه جرثقیل با تناژ ۱۶۰ تن پرکاربردتر و مؤثرتر ظاهرشده و مسئولیت انجام امور مختلفی چون جابه‌جایی کانکس‌ها را در اوزان مختلف، حمل‌ونقل خودروها، انجام پروژه‌های ساختمان‌سازی و … را بهتر به سرانجام مقصود می‌رساند.

اجاره جرثقیل 160 تن
جرثقیل ۱۶۰ تن (دماگ)

اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن در تهران:

وقتی قصدتان اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن است، به‌منظور ارائه بهترین کارایی و اطمینان از مناسب بودن این ابزار در پروژه عمرانی شما باید به حتم از ابعاد این ماشین اطلاع کافی به دست آورید. جرثقیل‌های ۱۶۰ تن با ابعاد استانداردی مانند طول بوم ۵۲ متری، طول جیپ ۳۰ متری و درنهایت طول فلاپ جیپ ۴۵ متری عرضه می‌شوند.

فلاپ جیپ با افزایش توانایی باربری در ارتفاعات بالا و فواصل زیاد قطعه‌ای کارآمد است که توانایی ارتقای عملکرد بهینه این ماشین‌ها را دارد. ازاین‌رو مطلوب تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که دائماً به انجام امور فوق سنگین باظرافت و دقت بالا در ارتفاعات می‌پردازند. بدین ترتیب در زمان اجاره جرثقیل با فلاپ هزینه حمل به محل، نصب و دپو و بازگرداندن این ابزار را نیز در نظر بگیرید تا در برآورد هزینه‌هایتان خللی ایجاد نشود.

کرایه جرثقیل 160 تن
اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن در تهران

تعریف جرثقیل ۱۶۰ تن و نوع کارایی این جرثقیل:

جرثقیل ۱۶۰ تن ماشینی باقدرت بلند نمودن و حمل بارهایی تا محدوده ۱۶۰ تن بوده که اکنون در دو مدل بدون فلاپ و با فلاپ عرضه می‌شود که بر نوع عرصه و محیط کاری این ماشین‌ها تغییرات عمده‌ای ایجاد می‌کند. جرثقیل بدون فلاپ به دلیل عدم توانایی پاسخگویی فواصل دورتر و ارتفاعات بالاتر فقط قدرت پاسخگویی به بار ۱۶۰ تن را در فاصله ۳ متری از مرکز خود دارد. هرچه بر این فاصله و ارتفاع افزوده شود از قدرت باربری آن کاسته می‌گردد، برای مثال در فاصله ۶۰ متری جرثقیل فقط باری با ۱٫۵ تن را جابه‌جا و حمل می‌کند.

باهدف ارتقا توانایی این جرثقیل‌ها در فواصل دورتر به نصب فلاپ بر روی آن‌ها مبادرت می‌ورزند. بدین ترتیب بر قدرت باربری این ابزارها در فاصله‌های زیاد می‌افزایند. البته باید دانست حمل و نصب فلاپ خود پروسه‌ای مجزا بوده و تعرفه و هزینه‌ای جداگانه را به پرسنل اجرایی پروژه‌ها تحمیل می‌سازد.

 جرثقیل 160 تن
نوع کارایی جرثقیل ۱۶۰ تن

مشخصات و اجزای جرثقیل ۱۶۰ تن:

مشخصات و اجزای خاص جرثقیل ۱۶۰ تن در انواع مدل‌های مختلف آن به این ماشین‌ها امکان انجام امور سنگین را می‌دهد. نصب انواع سردکن در ارتفاعات، استفاده در پروژه‌های راه‌سازی، احداث آسمان‌خراش‌ها و … فقط بخش کوچکی از تصورات ما نسبت به توانایی این ماشین‌های بزرگ و قدرتمند است. جرثقیل دکل بلند، کفی و … در تناژ ۱۶۰ تن دیگر محدودیتی برای انتقال اجسام سنگین ندارند و اگر هدف پوشش اوزان بالا باشد از جرثقیل بدون فلاپ و اگر منظور حمایت از ارتفاعات مرتفع است، از جرثقیل با فلاپ بهره می‌برند. بدین ترتیب مشخصات و اجزای این جرثقیل به مجریان اجازه هر نوع مانور و فعالیتی را درروند کاری می‌دهد.

خدمات جرثقیل 160 تن
مشخصات جرثقیل ۱۶۰ تن

جدول بار (Load Chart) جرثقیل ۱۶۰ تن:

جرثقیل ۱۶۰ تن خود به‌تنهایی دارای یک جدول بار است که به‌خوبی در آن مدل، ظرفیت باربرداری جرثقیل در ارتفاع و شعاع‌های کاری متفاوت، جزئیات و ویژگی‌های جرثقیل، چگونگی تغییر ظرفیت بالابری متناسب با شعاع کاری و زاویه باربرداری و … ذکرشده است. بدین ترتیب این جدول اطلاعات خوبی را باب کارایی و عملکرد جرثقیل‌ها داده و بدین ترتیب در کاهش حوادث باربرداری و دور نمودن مخاطرات جدی از پروژه، تجهیزات و افراد حاضر نقش تأثیرگذاری دارد. با این توصیفات بررسی و ارزیابی این جدول از اهمیت بالایی برخوردار است.

جدول جرثقیل 160 تن
جدول جرثقیل ۱۶۰ تن

برندهای مختلف جرثقیل ۱۶۰ تن در دنیا:

اگر به اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن نیاز دارید، مسلماً یافتن یک برند معتبر که به تولید و عرضه این محصول بپردازد در دستور کارتان قرار دارد. امروزه برندهای فعال متعددی در این عرصه به فعالیت می‌پردازند که به حتم اعتماد به آن‌ها کاری بی‌نقص را برایتان به ارمغان می‌آورد. در ادامه به برخی از معروف‌ترین این برندها اشاره می‌کنیم تا در زمان کرایه جرثقیل ۱۶۰ تن نمونه‌های مورد اعتماد این ماشین‌ها را بشناسید.

کمپانی آلمانی لیبهر، کمپانی چینی هیتاچی و کمپانی ژاپنی Kobelco از شاخص‌ترین و نام آشناترین شرکت‌های فعال در این حوزه هستند. البته از نام و آوازه کمپانی آمریکایی Terex، کمپانی سوئدی هیاب، کمپانی چینی XCMG و کمپانی ژاپنی تادانو نیز نمی‌توان گذشت و محصولات برتر آن‌ها را در فهرست طلایی خود جای نداد.

اجاره جرثقیل 160 تن در تهران
برندهای جرثقیل ۱۶۰ تن

قیمت کرایه جرثقیل ۱۶۰ تن در تهران چگونه محاسبه می‌شود:

یکی از فاکتورهای مهم در اجاره جرثقیل سنگین مبحث تعرفه این ابزارها است. نمی‌توان انکار نمود که مشتریان علاوه بر کارایی و کیفیت به قیمت پایین کرایه جرثقیل‌ها نیز فکر می‌کنند و ترجیح می‌دهند، نوعی به‌صرفه‌تر را تهیه کنند. برای اینکه به موضوع اجاره جرثقیل به‌صورت اصولی وارد شویم، مسلماً قیمت نیز بخشی از این فرایند را به خود اختصاص می‌دهد.

باوجود رقابتی بودن مقوله اجاره جرثقیل‌ها، جذب و حفظ مشتری از مسائل مهم بوده، بدین ترتیب شرکت‌های فعال در این حوزه بیشترین سعی خود را می‌نمایند تا در قیمت کرایه مصوب، بیشترین تخفیفات را لحاظ نمایند. با این تفاصیل می‌توان مواردی مانند محل پروژه، نیاز یا عدم نیاز به فلاپ، تعداد روزهای کاری، میزان سختی کار و … را در انجام محاسبات دقیق قیمت این ماشین‌های توانمند مؤثر دانست.

قیمت کرایه جرثقیل 160 تن
قیمت کرایه جرثقیل ۱۶۰ تن

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

در میان جرثقیل‌های ۱۶۰ تن جرثقیل دکل بلند پر کارآمدتر ظاهرشده و درخواست‌های فراوانی را باب خود دریافت می‌کند. یافتن یک شرکت معتبر که از میان برندهای نامی جهانی به عرضه این محصول بپردازد، بسیار مهم است. در حال حاضر شرکت جرثقیل تهران باسابقه‌ای درخشان شمارا در امر خطیر انتخاب یک ماشین سنگین کارآمد و پرقدرت یاری می‌رساند. این شرکت با اکیپی متخصص و کارآزموده اکنون در اجاره انواع جرثقیل، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل بهترین حامی و پشتیبان شما خواهد بود و در صفر تا صد پروژه‌های شما در کنارتان می‌ماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

تماس سریع