خدمات اجاره جرثقیل سبد دار

تصویر بالابر

اجاره جرثقیل سبد دار در انواع نیسان و کامیونت

جرثقیل های سبد دار که از زیر مجموعه های جرثقیل های سبک به حساب می آیند، برای ایجاد دسترسی به منظور کار در ارتفاع طراحی شده اند. این جرثقیل ها عموما از نوع پشت کامیونی بوده و در کاربری برای ارتفاع های کمتر نمونه های پشت نیسانی آن نیز تولید می شود.

به طور معمول حداکثر ارتفاع بوم در این نوع جرثقیل ها بین ده تا دوازده متر است و سبد یا کابین نصب شده بر روی بوم گنجایش یک یا دو نفر را خواهد داشت.

ظرفیت سبد ها به گونه ای طراحی شده است که اپراتور یا تعمیرکاری که داخل سبد قرار می گیرد امکان حمل جعبه ابزار و لوازم ضروری را تا وزن مشخصی داشته باشد. با توجه به امکان چرخش بوم و ایجاد فاصله بین جرثقیل تا سبد و نوک بوم، اجاره جرثقیل سبد دار برای جوشکاری و مونتاژ کاری در ارتفاع نسبت به بالابرها گزینه مناسب تری محسوب می شوند.

برای چه کارهایی از جرثقیل سبد دار استفاده می کنیم؟

  • برای نصب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی که در ارتفاع باید نصب شوند.
  • تعمیر سقف سوله ها و سالن هایی که ارتفاع بلندی دارند.
  • دسترسی به ارتفاعی که طول نردبان برای آن کافی نیست.
  • نصب و تعویض تجهیزات روشنایی شهری و نور پردازی نمای سازه هایی که ارتفاع بالایی دارند.
  • برای هرس کردن شاخه های درختان بلند و نیز زیبا سازی فضای سبز شهری مورد استفاده دارد.
  • تعمیرات، جوشکاری و مونتاژ سازه های مرتفع به کمک انتقال تعمیرکار به ارتفاع لازم انجام می شود.
  • کار در تونل های شهری که سرعت عمل بالایی در ارائه خدمات را می طلبد.
  • حضور و اجرای پروژه های موردی در سوله ها و کارخانه ها بر حسب مورد کاری انجام می شود.

رعایت موارد ایمنی حین کار

جرثقیل های سبد دار جک تعادل ندارند و در حین انجام کار می توانند جابجا شوند. در این حالت باید هرگونه تغییر در موقعیت جرثقیل با اطمینان از پایداری کابین و تجهیزات باشد. افرادی که داخل سبد جرثقیل قرار می گیرند باید از کلاه و تجهیزات ایمنی استفاده کنند. ظرفیت و تحمل وزنی سبد را در تعداد نفرات و بار قرار گرفته داخل سبد مد نظر داشته باشید.

کار در ارتفاع در جوار سازه های شهری همراه با امکان برخورد و تماس با شبکه انتقال برق است. به منظور جلوگیری از برق گرفتگی پیش از شروع به کار فاصله سبد و بوم جرثقیل را تا کابل ها و دکل های برق در اطراف خود بررسی نمایید.

محفظه کابین یا سبد جرثقیل باید محکم و استاندارد باشد و احتمال هرگونه لرزش، تکان و ضربه ای که به سقوط فرد داخل سبد منجر شود باید از قبل بررسی و مرتفع شده باشد. اجاره جرثقیل سبد دار از شرکت های معتبر خدمات جرثقیل به دلیل کنترل های کیفی دوره ای و تست های فنی سالیانه که بر روی تجهیزات انجام می دهند ریسک وقوع حوادث را به حداقل می رساند.

جرثقیل تهران یکی از معتبرترین مراکز اجاره جرثقیل در تهران است که صاحبان پروژه میتوانند با خیال آسوده اقدام به اجاره جرثقیل از جرثقیل تهران کنند. تنها کافیست که از طریق راه های ارتباطی پروژه خود را با ما درمیان بگذارید  تا کار، به صورت کامل و بدون نقص در اسرع وقت انجام شود.

 

جرثقیل سبد دار
جرثقیل سبد دار

نحوه اجاره جرثقیل سبد دار

پس از بر آورد لازم مبنی بر نیاز استفاده از جرثقیل سبد دار در اجرای پروژه در ابتدا با یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه خدمات جرثقیل تماس حاصل نمایید. شرایط پروژه خود را برای مشاوران شرکت مربوطه بیان کنید تا در اجاره جرثقیل سبد دار مناسب بسته به ظرفیت وزنی و ارتفاع بوم لازم برای دسترسی کامل شما را راهنمایی کرده و پس از عقد قرارداد نسبت به اعزام جرثقیل مربوطه به همراه اپراتور مجرب به محل اقدام نمایند.

در این رابطه جرثقیل تهران مشاوران و متخصصانی را گرد هم آورده که مشتریان بتوانند با مشورت با آن ها بهترین انتخاب را داشته باشند. هر پروژه ای بسته به نوع فعالیت مربوطه، ابزار و تجهیزاتی که باید در ارتفاع استفاده شوند و شرایط سازه مورد نظر متفاوت خواهد بود. طول مدت زمان لازم برای کرایه جرثقیل سبد دار، شرایط محل استقرار از نظر شیب و ناهمواری و حجم تردد در اطراف محیط کار در برآورد هزینه اجاره جرثقیل مورد محاسبه قرار می گیرد.

برای اجرای پروژه های کاری با شرایط خاص از جرثقیل های سبد دار با ارتفاع بوم تا بیست متر و ظرفیت وزنی بیشتر برای کابین نیز استفاده خواهد شد.

نقش تجربه تیم اجرایی

با توجه به شباهت هایی که در پروژه های کاری انجام شده توسط جرثقیل های سبد دار وجود دارد، تسلط تیم اجرائی و داشتن تجربه کاری شرکت در پروژه های گوناگون به اجرای سریع تر و کم هزینه تر عملیات کمک شایانی خواهد کرد.

یک اپراتور جرثقیل فنی و با تجربه در درک شرایط کاری و نحوه درست خدمت رسانی به کارفرما دچار سردرگمی نشده و با درک خوبی از شرایط کلی پروژه در محل استقرار جرثقیل، تنظیم زاویه بوم و حفظ ایمنی سرنشین سبد صحیح عمل کرده و ضریب ایمنی بالایی در کار خواهد داشت.

برای نمونه شرایط کاری در کرایه جرثقیل برای انجام نقاشی ساختمان و یا شستشوی نما با شرایط کاری فیلم برداری در ارتفاع متفاوت خواهد بود. همان گونه که شرایط کار برای برپایی یک چادر یا خیمه بزرگ با مونتاژ یک تابلوی تبلیغاتی در ارتفاع تفاوت دارد.

جرثقیل تهران در طول سال ها فعالیت خود همواره سعی در برقراری کامل ایمنی برای کارکنان را داشته و به لطف الهی در این امر موفق بوده.

 

جرثقیل سبد دار
جرثقیل سبد دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =

تماس سریع