اجاره لیفتراک ۱۰ تن

اجاره لیفتراک 10 تن

  اجاره لیفتراک ۱۰ تن چگونه انجام می شود:

با پیشرفت گسترده‌ای که هرروزه در امور صنعتی شاهد آن هستیم، به تهیه ابزارهایی مانند لیفتراک خصوصاً اجاره لیفتراک ۱۰ تن به‌منظور پیشبرد بهتر امور نیاز مبرم است. جابه‌جایی وسایل فوق سنگین و حجیم به‌راستی از عهده نیروی کار انسانی یا ابزارهای ساده قدیمی برنمی‌آید. متصدیان کارخانه‌ها، انبارها، سوله‌ها و … باید به دنبال ابزاری باشند که فعالیت‌های را سهولت بخشیده و بازده امور را ارتقا دهند. اگرچه امروزه اجاره جرثقیل سهم به‌خصوصی در به نتیجه رساندن امور مربوط به جابه‌جایی و حمل‌ونقل دارد، اما لیفتراک‌ها نیز پرکاربرد هستند.

به‌خصوص در حال حاضر که انواع مختلفی از آن‌ها بر اساس نوع کاربرد، تناژ، برند تولیدکننده و … در بازار وجود دارد. کرایه لیفتراک ۱۰ تن می‌تواند برای بسیاری راه‌گشا باشد، به‌شرط آنکه قبل از تهیه به مشخصات ظاهری، کارایی، اجزای تشکیل‌دهنده و … این ابزارها واقف باشید.

 

اجاره لیفتراک 10 تن
اجاره لیفتراک ۱۰ تن و موارد تهیه این ماشین

اجاره لیفتراک ۱۰ تن در تهران:

انواع مختلف لیفتراک به‌عنوان ابزاری‌های ضروری در حمل و جابه‌جایی توسط شرکت‌های فعال در این حوزه به اجاره داده می‌شوند. اکنون اجاره لیفتراک ده تن در تهران به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه رواج دارد. تمامی متقاضیان این ماشین‌های پرتوان می‌توانند، درخواست کرایه آن‌ها را با راننده یا بدون راننده داشته باشند.

معرفی لیفتراک ۱۰ تن و کارایی آن:

در معرفی لیفتراک۱۰تن می‌توان گفت، ماشین‌هایی هستند که به دوشاخک مجهز بوده و انواع فعالیت‌ها در انبارها را سروسامان می‌دهند. این فعالیت‌ها از بالا یا پایین آوردن اجناس شروع‌شده و تا جابه‌جایی و حمل آن‌ها تا مصافتی دور ادامه می‌یابد. وجود دکل‌ها که به شاخک‌ها اجازه ارتفاع گرفتن را می‌دهند، مزیت بزرگی در این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. بدین ترتیب شاخک‌ها در ارتفاعی بالاتر از دستگاه قرار گرفته و کالاها را در بالاترین سطح چیدمان می‌کنند.

ولی وجود الحاقات مختلف در این ماشین‌ها سبب شده به اجاره لیفتراک حتی برای پروژه‌های ساختمانی و عمرانی نیز بپردازند. بلند نمودن و حمل مصالح ساختمانی باهویت و ساختارهای متفاوت امری است که به‌راحتی از عهده لیفتراک‌ها برمی‌آید. بدین ترتیب بارگیری کامیون‌ها یا تخلیه مصالح از آن‌ها باوجود لیفتراک و قدرت عملکردی این دستگاه‌ها کاری سهل‌الوصول است.

کرایه لیفتراک 10 تن
کرایه لیفتراک ۱۰ تن در تهران

مشخصات ظاهری لیفتراک۱۰تن:

نیروی رانشی متفاوت موجود در لیفتراک‌ها از آن‌ها دستگاه‌هایی با مشخصات ظاهری گوناگونی پدید آورده است. بدین ترتیب لیفتراک ۱۰تن دیزلی با نمونه‌های برقی و حتی لیفتراک‌های گازسوز و بنزینی دارای ظاهری متمایز است. در این راستا وجود برندهای مختلف در این عرصه بر این تمایزهای ظاهری دامن زده، بدین ترتیب لیفتراک‌های هر برند را با مشخصات ظاهری متفاوتی مشاهده می‌کنیم. با نگاهی به بدنه لیفتراک‌ها از برندهای خارجی مانند کوماتسو، تویوتا، لینده، هیوندا و … در مقایسه با برندهای ایرانی مانند سپاهان، آریا، سهند و … تمایز به عینه مشاهده می‌شود. این تفاوت به این ابزارها توانایی کاربری‌هایی در عرصه‌های مختلف را بخشیده است.

اجاره لیفتراک10تن
لیفتراک۱۰تن و مشخصات آن

اجزای تشکیل‌دهنده لیفتراک ۱۰تن:

اگرچه ادعا می‌شود، موتور لیفتراک مهم‌ترین بخش این ماشین به علت ایجاد قدرت و گشتاور لازم است. ولی چنگال‌های آن که نقش مؤثری در جابه‌جایی اجرام دارند، نیز جزء اجزای سرنوشت‌ساز این ماشین محسوب می‌شوند. به مدد این چنگال‌ها می‌توان اجسام با ابعاد، اشکال، ساختار و … مختلف را جابه‌جا نمود. آشنایی با برخی از اجزا و الحاق‌های لیفتراک ۱۰ تن در ادامه که گاهاً جایگزین چنگال‌ها شده و انجام امور دور از تصور را امکان‌پذیر می‌سازند، خالی‌ازلطف نیست.

·         رول گیر:

رول گیر شبیه به دو بازو بزرگ طراحی‌شده و به‌راحتی قادر است تا اجسام لوله شکل مانند رول‌های کاغذ، لوله، چوب و … را حمل نماید. جابه‌جایی چنین اجسامی در صنایع بسیار مشکل است. حال‌آنکه رول گیر با امکان چرخش ۳۶۰ درجه خود این امر را سهل نموده است.

·         عدل گیر:

اگر به اجاره لیفتراک ۱۰ تن برای حمل مواد بازیافتی، منسوجات، خمیرکاغذ و … نیازمند هستید حتماً به شرکت مذبور متذکر نصب عدل گیر بر روی لیفتراک خود شوید. به مدد این الحاقیه کارآمد می‌توان بارها را به شکل عدل جابه‌جا نمود.

اجاره لیفتراک 10تن
لیفتراک ۱۰تن و متعلقات 

 

·         ساید شیفت:

اگر به جابه‌جایی عرضی در راستای افقی و عرضی نیاز دارید، سایت شیفت یکی از اجزای کارآمد لیفتراک‌ها در این عرصه است که به شما در این راستا کمک می‌کند. بارگیری و تخلیه بار در مدت‌زمان محدود از مزایای استفاده از این بخش قابل افزوده شدن است.

·         بلوک گیر:

به نصب بلوک گیر بر روی لیفتراک‌ها برای متصدیانی که به اجاره لیفتراک برای کارهای ساختمانی نیاز دارند، می‌پردازند. جابه‌جایی بلوک‌های سنگین ساختمانی به دلیل مزیت قفل شوندگی این ابزار بسیار ایمن است. بدین ترتیب از الحاقات ضروری در صنایع کاشی، سرامیک و … نیز می‌باشد.

·         فورک پوزیشنر:

فورک پوزیشنر نیز یکی دیگر از اجزای لیفتراک‌ها است که وظیفه آن هدایت بارها به مدد تنظیم فاصله شاخک‌ها و با نیروی هیدرولیکی می‌باشد. با این رویکرد بارها و پالت‌ها در اندازه‌های مختلف با این ابزار به مکان دلخواه در سرعت بالا منتقل می‌شوند.

·         کارتن کلمپ:

لیفت نمودن بارهای سست و بدون پالت نیازمند کرایه لیفتراک ۱۰ تن مجهز به الحاقیه کارتن کلمپ است. بدین ترتیب قبل از کرایه لیفتراک حتماً به نوع کاربری که از آن انتظار دارید، توجه نموده تا اجزای موردنیاز را به همراه دستگاه اجاره کنید.

 

مراکز خدمات لیفتراک ده تن در تهران:

برخی از مراکز خدمات لیفتراک ده تن در تهران علاوه بر فعالیت درزمینۀ اجاره به تأمین قطعات اصلی، تعمیرات تخصصی، سرویس و نگهداری و … نیز می‌پردازند. این خدمات به یک مدل، تناژ و برند خاص خلاصه نشده و گستردگی این امکانات به‌راستی سبب اعتبار و ارتقا ارزشمندی این مراکز شده است.

اجاره لیفتراک ده تن
مراکز خدمات دهنده لیفتراک ده تن

تعرفه کرایه لیفتراک ۱۰ تن در تهران:

انتخاب و اجاره لیفتراک ده تن را از میان مدل‌های موجود باید دقیقاً متناسب با فاکتورهای حاکم بر کار خود انجام دهید. این مؤلفه‌ها بر اساس بار، محیط کار و … تغییر می‌کنند. برای مثال لیفتراک‌های برقی گزینه‌ای باب‌طبع سردخانه‌های مواد غذایی به علت عدم انتشار آلودگی محیطی هستند. ولی از قدرت لیفتراک‌های دیزلی به‌راحتی می‌توان در محیط‌های باز ساخت‌وساز، سایت‌های عمرانی و … استفاده نمود و انتخاب خود را منوط به نمونه‌های گازی و بنزینی گران‌قیمت نکرد.

در حالت کلی تعرفه لیفتراک‌های ۱۰ تن به علت اینکه جزء نمونه‌های سنگین‌وزن محسوب می‌شوند به نسبت دیگر لیفتراک‌ها گران‌تر است. ولی هزینه دقیق آن برحسب شرایط خاص شما پس از برقراری تماس با متخصصان و دریافت مشاوره اعلام می‌گردد.

کرایه لیفتراک در جرثقیل تهران
اجاره انواع لیفتراک در مجموعه جرثقیل تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

چه به اجاره لیفتراک و یافت یک شرکت معتبر برای دریافت قیمت به‌صرفه بی اندیشید و چه به اجاره جرثقیل نیازمند باشید، شرکت جرثقیل تهران می‌تواند شمارا در هر دو زمینه یاری نماید. البته قادر هستید از انواع بالابر، تریلی، بابکت، مینی بیل و … این مجموعه نیز دیدن نموده و در صورت تمایل به اجاره آن‌ها نیز با به‌صرفه‌ترین قیمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

تماس سریع