اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن

اجاره جرثقیل چپقی 5 تن

اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن

اگر شما هم به دنبال اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن هستید اما اطلاعات کافی در مورد این ماشین آلات ندارید، بهتر است ما را در این مطلب دنبال کنید. این نوع از جرثقیل ها، در تناژ باری های مختلف در دسترس می باشند و هر کدام برای انجام عملیات و پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه مجموعه جرثقیل تهران به شما یاری خواهد داد تا بیش تر با این نوع از ماشین آلات آشنا شوید. هم چنین مناسب ترین نوع آن را برای انجام عملیات خود انتخاب نمایید. با ما همراه باشید.

جرثقیل چپقی چیست؟

برای اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن، در ابتدا لازم است تا با کارکرد آن آشنا شوید. هم چنین اطلاعاتی را در مورد این ماشین آلات به دست آورید. به طور کلی اجاره جرثقیل سبک نیازمند اطلاعاتی است که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد.

جرثقیل چپقی در واقع نوعی از جرثقیل های کفی دار می باشد. این جرثقیل بر روی تریلر و یا کامیون متصل می شود و می توان از آن برای بار برداری و جا به جایی کالا های مختلف استفاده نمود.

اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن زمانی نیاز می شود که شما در زمان بار برداری، مجبور به استفاده از جرثقیل هایی باشید که بوم یا تلسکوپ آن ها خم می شود. در واقع جرثقیل های چپقی، این قابلیت را دارند تا از بوم خود به عنوان یک چنگک استفاده کنند. هم چنین لازم است بدانید که بوم جرثقیل های چپقی قابلیت خم شوندگی دارد.به دلیل قابلیتی که این نوع از جرثقیل ها دارند، نسبت به استفاده از جرثقیل های کفی و اجاره جرثقیل کفی کاربردی تر می باشند.

اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن چه کاربردی دارد؟

پیش از این که اقدام به اجاره جرثقیل ۵ تن کنید، در ابتدا نیاز های پروژه و عملیات را مورد بررسی قرار دهید. در واقع باید جرثقیل چپقی ۵ تنی برای شما کارایی لازم را داشته باشد. در غیر این صورت امکان دارد که تناژ باری جرثقیل برای شما خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد. برای بررسی و محاسبه تمامی زوایای عملیات و اجاره جرثقیل مناسب، می توانید با کارشناسان مجموعه جرثقیل تهران در تماس باشید.

این مجموعه در زمان نیاز شما به اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن، کارشناسان خود را به صورت رایگان برای بررسی نیاز ها و اولویت های عملیات به محل انجام پروژه اعزام می کند تا بتوانید خدمات مناسبی را در زمان کرایه جرثقیل استفاده نمایید.

اجاره جرثقیل چپقی 5 تن
اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن چه کاربردی دارد؟

چند مورد از مشخصات فنی و ظاهری جرثقیل چپقی

جرثقیل چپقی، در واقع ظاهری شبیه به جرثقیل های کفی دار دارد. این نوع از جرثقیل ها، بر روی ماشین آلات دیگر مانند کامیون و تریلر متصل می شوند و جزو جرثقیل هایی می باشند که می توان با کرایه نمودن آن ها در هزینه ها صرفه جویی نمود. چرا که علاوه بر کرایه جرثقیل، شما نیز یک خودرو برای حمل بار و کالا را نیز اجاره کرده اید. همین مسئله می تواند اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن را مانند اجاره جرثقیل کفی، مقرون به صرفه کند.

توجه داشته باشید که تنها تفاوت ظاهری جرثقیل چپقی با جرثقیل های کفی معمولی، صرفا دستگاهی است که بر روی کفی نصب می شود. البته ناگفته نماند که جرثقیل های چپقی این قابلیت را دارند تا بوم خود را خم کنند و اصطلاحا بوم آن ها قابلیت خم شوندگی دارد. اما به طور کلی تمامی جرثقیل های چپقی در دسته بندی جرثقیل های کفی دار قرار می گیرند.

اجاره جرثقیل چپقی 5 تن
اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن و تفاوت های آن با جرثقیل های کفی

آشنایی با جدول بار (Load chart) جرثقیل چپقی ۵ تن

هر یک از جرثقیل ها به صورت اختصاصی برای خود دارای جدول بار می باشند. در زمان اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن باید این جدول بار (Load Chart) را مورد بررسی قرار دهید تا از امکانات و ویژگی های جرثقیل چپقی ۵ تن مطلع شوید.

آشنایی با نحوه استفاده از جدول بار و هم چنین جرثقیل، می تواند تاثیر چشم گیری در کاهش حوادث بار برداری در صنعت های مختلف داشته باشد.

ابعاد و وزن

در بخشی از جدول بار، اطلاعاتی از قبیل ابعاد و وزن کلی جرثقیل و اطلاعات مربوط به جا به جایی جرثقیل درج شده است. در این جدول وزن کلی جرثقیل و وزن بار بر روی محور های جلو و عقب به خوبی درج شده است.

ظرفیت بار برداری

بخشی در جدول بار تعبیه شده است تا ظرفیت بار برداری برای مصرف کننده مشخص شود.

محدوده بار برداری

محدوده بار برداری مانند ظرفیت بار برداری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. هم چنین در تمامی جدول های بار انواع جرثقیل ها درج شده است. این محدوده نشان می دهد که چه طولی از بودم برای بلند نمودن بار در یک شعاع و ارتفاع مشخص نیاز خواهد بود.

جرثقیل در حال حرکت

جدول بار بخشی را به تحت عنوان جرثقیل در حال حرکت اختصاص داده است تا ظرفیت های بالابری در حالت بار برداری و حرکت جرثقیل به خوبی برای مصرف کننده مشخص شود. در این بخش از جدول، شعاع کاری به همراه طول بوم درج شده است.

تعرفه کرایه جرثقیل چپقی ۵ تن در تهران چگونه ارزیابی می شود؟

تعرفه و هزینه اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن در تهران، به عوامل مختلفی از جمله مدت زمانی که نیاز به جرثقیل دارید و هم چنین تناژ باری جرثقیل بستگی دارد. اما بهترین راه برای برآورد هزینه کرایه جرثقیل چپقی ۵ تن، مشورت گرفتن از مشاوران و کارشناسان مجموعه جرثقیل تهران می باشد.

چرا که کارشناسان و مشاورین این مجموعه تمامی نیاز های پروژه را مورد محاسبه قرار می دهند و مناسب ترین نوع جرثقیل را پیشنهاد می دهند. هم چنین مدت زمانی که شما نیاز به استفاده از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن دارید را به حداقل می رسانند تا کم ترین هزینه را برای کرایه جرثقیل چپقی ۵ تن پرداخت نمایید.

اجاره جرثقیل چپقی 5 تن
تعرفه و قیمت اجاره جرثقیل چپقی ۵ تن در تهران

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران، یکی از پیشگامان در صنعت کرایه انواع ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل می باشد. از خدمات متنوعی که مجموعه جرثقیل تهران برای مشتریان خود در نظر گرفته است می توان به مشاوره رایگان در زمان انتخاب نوع جرثقیل برای انجام عملیات اشاره نمود.

هم چنین اجاره جرثقیل در تهران، کرایه بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره بابکت، مینی بیل، کرایه جرثقیل چپقی ۵ تن، تریلی و کامیون، جزو سایر خدماتی است که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

تماس سریع