اجاره لیفتراک دستی

اجاره لیفتراک دستی

اجاره لیفتراک دستی یک استراتژی ساده

در برخی موارد بارها و اجسام در اندازه‌هایی است که می‌توان آن‌ها را توسط نیروی انسانی جابه‌جا نمود، اما به اجاره لیفتراک دستی زمانی که حجم بارها از حد معمول بیشتر شود، به حتم نیازمند می‌شویم. لیفتراک‌ها در انبارها و کارخانه‌های بزرگ و مراکز صنعتی همدوش انواع جرثقیل‌ها به ایفای نقش مشغول هستند. به مدد این ابزارهای قدرتمند می‌توان راحت‌تر به حمل‌ونقل اجناس و کالاهای سنگین پرداخت.

حتی قوی‌ترین انسان‌ها نیز گاهی از بلند نمودن برخی اجرام سنگین بدون کمک ابزارهای مکانیکی و الکتریکی ناتوان هستند. در این راستا با کرایه لیفتراک دستی می‌توان با هزینه‌ای معقول به ابزاری مناسب دست‌یافت که بارها را حمل و سهولت کار را فراهم می‌سازند. فقط در زمان استفاده از این ابزارها توجه به گنجاندن حجم باری استاندارد به‌منظور ممانعت از واژگونی آن‌ها ضروری است. در غیر این صورت لیفتراک‌های دستی دستگاه‌هایی ایمن، کارا و بادوام هستند.

اجاره لیفتراک دستی
اجاره لیفتراک دستی و نکاتی پیرامون آن

لیفتراک دستی چیست؟

لیفتراک‌ها دستگاه‌هایی با یک جک هیدرولیکی هستند که به مدد این جک می‌توانند، اجسام مختلف را تا ارتفاعی مشخص بالا ببرند. البته برای بارگیری و تخلیه بارها نیز ابزارهایی کارآمد به شمار می‌روند. در لیفتراک‌های دستی نیروی جک توسط پمپ هیدرولیک تأمین می‌شود. ازاین‌رو حجم بار محدودی را می‌توان با آن‌ها جابه‌جا نمود و در انتخاب اندازه و ابعاد کالاها باید دقت نظر داشت. بدین ترتیب لازم است به اجاره لیفتراک از نوع برقی برای بارهای فوق سنگین فکر کنید و کارهای سبک‌تر کارگاهی را به نمونه‌های دستی واگذار نمایید.

 

اجاره لیفتراک دستی در چه زمانی کارگشا است؟

هر زمان به بالا یا پایین آوردن بارها نیازمند هستید یا به تخلیه بارها از کامیون‌ها فکر می‌کنید یا بارگیری کالاها مدنظرتان است، حتماً اجاره لیفتراک دستی بهترین گزینه است. اگرچه شاید نام این ابزار شمارا به تردید بی اندازد و در مورد قدرت آن مردد شوید، اما محیط‌های صنعتی بسیاری از نحوه کار این دستگاه رضایت دارند. همچنین انبارهای بسیاری نیز نمونه‌های مختلف آن را به کار گرفته و درصد کارایی بالایی را از آن شاهد می‌باشند. با این توصیفات می‌توان گفت مهم‌ترین رسالت لیفتراک‌ها بارگیری و تخلیه بار در ماشین‌ها است. البته توانایی بالای آن‌ها در چیدن کالاها در قفسه‌های کارخانه‌ها نیز ستودنی می‌باشد.

کرایه لیفتراک دستی
لیفتراک دستی و خدمات آن

اجاره لیفتراک دستی یا اجاره جرثقیل دستی؟

بسیاری به اجاره جرثقیل از نوع دستی تمایل بیشتری به نسبت کرایه لیفتراک دستی نشان می‌دهند. در اینجا نمی‌توان قیاسی دقیق بین این دو ابزار صورت داد، مگر آنکه حیطه کار و فعالیت مشخص باشد. جرثقیل‌ها حتی از نوع دستی توانایی بالایی در جابه‌جایی اجسام در راستای عمودی دارند، اما برای انتقال بارها از یک فضای خاص به مکانی دیگر چندان کارآمد ظاهر نمی‌شوند. ازاین‌رو اگر به قدرتی مضاعف برای انتقال بار به ارتفاع نیازمند هستید اجاره جرثقیل بهترین گزینه است. ولی لیفتراک‌ها بیشتر در عرصه جابه‌جایی بارها دیده می‌شوند، هرچند بخشی از کارایی آن‌ها رساندن اجسام تا ارتفاعی محدود است.

اجاره انواع لیفتراک دستی
مروری بر تفاوت لیفتراک دستی و جرثقیل دستی

مکانیزم کار لیفتراک دستی چگونه است؟

اگرچه سیستم عملکرد لیفتراک‌های دستی بر اساس پمپ هیدرولیک آن‌ها است، اما کنترل تمامی قسمت‌های آن توسط نیروی انسانی صورت می‌گیرد. جک هیدرولیک فقط به‌منظور بالا و پایین آوردن شاخک‌های دستی لیفتراک کارایی دارد و برای جابه‌جا نمودن این ابزار باید اپراتور خود اقدام به انجام این عمل نماید. ابعاد کوچک و امکان قرارگیری در نواحی محدود و باریک‌بین قفسه‌ها سبب شده کرایه لیفتراک دستی با رونق بالایی روبرو باشد.

اگر بخواهیم به‌صورت دقیق‌تر مکانیزم کار لیفتراک دستی را شرح دهیم، باید بگوییم پمپ‌های هیدرولیکی با انتقال نیروی مکانیکی به یک سیال تحت‌فشار و واردسازی این نیرو توسط لوله و شیلنگ‌ها به محل بار نیروی لازم را تولید می‌کند. سپس با تبدیل نیروی سیال به مکانیکی در بخش هیدرولیک، سبب جابه‌جایی بارها می‌شود.

لیفتراک دستی اجاره ای
عملکرد لیفتراک دستی

اجاره لیفتراک دستی در تهران:

اجاره لیفتراک دستی در تهران به دلیل مزایای فراوانش از سوی مالکان پروژه‌ها با ماهیت فصلی و چرخشی موردتوجه است. به‌منظور مدیریت بهینه پروژه‌های کوتاه‌مدت متصدیان ناچارند به کاهش هزینه‌ها از طریق کم نمودن ابزارهای خریداری‌شده و تکیه بر امر اجاره بپردازند. همچنین کرایه ابزارهایی مانند لیفتراک‌ها راه‌حلی عالی در جهت برطرف نمودن کمبود ظرفیت انبار و عدم پرداخت هزینه جهت انبارداری است.

با اجاره نمودن لیفتراک‌ها در صورت رشد غیرمنتظره پروژه از طرف کارفرمایان یا حضور مشتری جدید با فعالیتی وسیع، دیگر مشکلی بابت دسترسی به نمونه‌ای بزرگ‌تر و با ظرفیت بیشتر نخواهد بود. همچنین در صورت ادغام یا تملک شرکت به شخصی دیگر، بر سر مالکیت ابزارها ادعایی مطرح نمی‌شود. در آخر نیز باید توجه داشت لیفتراک‌ها با تمام کارایی‌شان ممکن است در تمامی مراحل به کار نیایند، ازاین‌رو اجاره لیفتراک به‌صورت کوتاه‌مدت به‌صرفه‌تر از سرمایه‌گذاری برای خریدشان است.

اجاره لیفتراک دستی در تهران
اجاره لیفتراک دستی در تهران

قیمت کرایه لیفتراک دستی:

فرقی نمی‌کند به اجاره جرثقیل یا لیفتراک یا هر ابزار باربری دیگری نیاز داشته باشید، اطلاعاتی مانند قدرت بالابری، طول بار، ارتفاع بالابر و … به شما برآورد دقیقی از هزینه را ارائه می‌دهند. این اطلاعات کلیدی بوده ازاین‌رو نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. قدرت بالابری لیفتراک‌ها محدود است، ازاین‌رو بر اساس وزن محصول باید گزینش خود را منعطف سازید.

همچنین لیفتراک‌ها با ظرفیت مختلف توانایی جابه‌جایی بارهایی با ارتفاع مشخصی رادارند که بارها به‌هیچ‌وجه نباید از آن تجاوز نمایند. تاحدامکان این اندازه‌ها باید دقیق باشند در غیر این صورت چنگال‌های لیفتراک قادر نیستند بار را تا محدوده مدنظر شما بالا ببرند. ازاین‌رو باهدف کاهش قیمت به سمت نمونه‌های نامتعارف با نوع کار و فعالیتان نروید.

لیفتراک دستی کرایه ای
قیمت کرایه لیفتراک دستی

خرید یا اجاره لیفتراک دستی کدام گزینه بهتر است:

بسیاری از مالکان پروژه‌های عظیم و کارگاهی بین خرید و اجاره لیفتراک دستی تردید دارند و نمی‌دانند، کدام مورد بهتر به کارشان آمده و به‌صرفه‌تر است. شما در زمان خرید لیفتراک قادر هستید از مزایایی مانند بازگشت سرمایه، معافیت مالیاتی و امکان سفارشی‌سازی محصول بهره‌مند شوید. همچنین ناچار نیستید، بابت صدمات وارده به شرکت مسئول اجاره این ابزار، وجهی بابت خسارت پرداخت نمایید.

در مقابل کرایه لیفتراک دستی می‌تواند، شمارا برای دستیابی موردی و کوتاه‌مدت به این دستگاه بدون صرف هزینه خرید توانمند سازد. همچنین این نوع دستیابی هیچ تعهد طولانی‌مدتی را بر عهده شما نگذاشته و البته سرمایه ابتدایی گزافی را نیز جهت تهیه به شما تحمیل نمی‌سازد. برطرف‌شدن نگرانی تعمیر و نگهداری چه از باب مکان و چه هزینه نیز مزیت بزرگ دیگری است که اجاره این ابزار را موردتوجه قرار داده است.

اجاره لیفتراک دستی در جرثقیل تهران
خرید یا اجاره لیفتراک دستی تصمیم با شماست

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

جرثقیل تهران به‌عنوان یک مجموعه معتبر و مردمی امروزه با ارائه انواع لیفتراک دستی، برقی و … پیشتاز این عرصه است. البته خدمات این مجموعه توانمند به همین‌جا ختم نشده و با حضور فعال در زمینه اجاره جرثقیل، بالابر، تریلی، کامیون، بابکت، مینی بیل و … تنوعی بی‌نظیر را در عرصه خدمت‌رسانی ارائه داده است. طرح پرسش از متخصصان این مجموعه و سپس تهیه نمونه‌ای مناسب بهترین راهکار برای اتمام پروژه‌هایی اصولی و کارشناسانه می‌باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

تماس سریع