برند های جرثقیل

برند های جرثقیل

برند های جرثقیل

جرثقیل ها، جزو پر استفاده ترین و کار آمد ترین ماشین آلات در زمینه جا به جایی ابر بار ها می باشند. این نوع از ماشین آلات انواع مختلفی دارند. همین طور برند های جرثقیل، از تنوع زیادی برخوردار هستند. چرا که برخی از برند ها انحصارا به تولید بعضی از جرثقیل ها پرداخته است.

اگر شما هم می خواهید هر چه بیش تر و بهتر با برند های جرثقیل و مدل های آن آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. تمامی برند ها توسط جرثقیل تهران برای شما جمع آوری شده اند.

برند های جرثقیل
معرفی شناخته شده ترین برند های جرثقیل

شرکت و کمپانی لیبهر (LEIBHERR)

اولین شرکت در بین برند های جرثقیل، لیبهر آلمان می باشد. این شرکت به دلیل ساخت جرثقیل های با کیفیت و با دوام در سر تا سر جهان شناخته می شود. این کمپانی محصولات مختلفی را تولید می کند. اما بدون شک بهترین آن ها تولید جرثقیل می باشد.

شرکت لیبهر در چهار سال توانسته جایزه بهترین جرثقیل سال را از آن خود کند. اولین محصول این کمپانی تاور کرین مدل TK10 می باشد که در سال ۱۹۴۹ روانه بازار شد. این تاور کرین، یک جرثقیل ۹ متری متحرک بود.

امروزه کمپانی نام برده شده طیف وسیعی از جرثقیل های متحرک، جرثقیل های دریایی، تاور کرین، جرثقیل زنجیری و سایر مدل های جرثقیل را برای فروش، تولید می نماید.

شرکت و کمپانی هیتاچی (HSC)

دومین برند شناخته شده در بین برند های جرثقیل، هیتاچی می باشد. این شرکت یکی از شناخته شده ترین کمپانی ها در دنیا در زمینه ساخت و ساز و جرثقیل سنگین می باشد. اختصارابرند هیتاچی با HSC شناخته می شود.

این کمپانی فعالیت خود را در سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز کرد. از جمله به نام ترین جرثقیل های تولید شده توسط این برند می توانیم به جرثقیل های لاستیکی و زنجیری اشاره کنیم.

استفاده از جرثقیل های زنجیری نتایج بهتری را فراهم خواهد کرد. چرا که این نوع از جرثقیل ها کاربرد بیش تری در زمینه های مختلف جهت بار برداری را دارا می باشند.

لازم به ذکر است که از سال ۲۰۰۵ میلادی، این کمپانی جرثقیل آلی ترین مدل UCX300 را طراحی، تولید و روانه بازار کرد. همین امر توانسته رشد چشم گیری در زمینه فروش برای این کمپانی رقم بزند.

شرکت و کمپانی Manitowoc

کمپانی Manitowoc، یکی دیگر از برند های جرثقیل است که در دسته شناخته شده ها در بازار جهانی قرار دارد. این کمپانی تمامی نیاز های مشتریان خود را که به طور معمول در ۴ دسته بندی قرار می گیرد، برآورده کرده است. این ۴ دسته عبارت اند از: جرثقیل های متحرک یا تلسکوپی، جرثقیل های بوم تراک، تاور کرین و جرثقیل های زنجیری.

کمپانی نام برده شده جرثقیل های پیشرفته و جدیدی را در سر تا سر جهان ارائه می کند و به عنوان یکی از مطرح ترین برند های جرثقیل در جهان، در مراکز مختلف، به ارائه خدمات رسانی به مشتریان مشغول می باشد.

شرکت و کمپانی Kobelco

کمپانی Kobelco، به عنوان یکی از بزرگ ترین سازنده های ماشین آلات ساخت و ساز در کشور ژاپن به شمار می آید. این کمپانی در سال ۱۹۳۰ میلادی، فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت فولاد Kobe به حساب می آید.

اولین محصولی که این کمپانی روانه بازار کرد، یک بیل مکانیکی الکتریکی بود. اما امروزه کمپانی نام برده شده طیف وسیعی از ماشین آلات ساخت و ساز را تولید نموده و هر روزه آن ها را به فروش می رساند. از جمله محصولات شناخته شده این برند می توان به جرثقیل های زنجیری با ظرفیت بار برداری ۳۹ تن تا ۸۸۲ تن و همین طور جرثقیل های کارگاهی با ظرفیت های بار برداری متنوع، اشاره کرد.

این شرکت و کمپانی در سال ۱۹۹۹ میلادی از گروه فولاد Kobe جدا شد و امروزه به عنوان یک شرکت تابعه مستقل به فعالیت خود ادامه می دهد.

کمپانی و شرکت Terex

کمپانی Terex، یک شرکت آمریکایی می باشد که عمده فعالیت آن در زمینه ساخت جرثقیل و وسایل بار گیری است. از این دسته از ماشین آلات می توان در صنعت های مختلف از جمله ساخت و ساز، زیر ساخت، استخراج، بازیافت، انرژی، معدن، حمل و نقل، پالایش و صنعت آب و برق استفاده نمود.

بخش اصلی فعالیت های این شرکت و کمپانی در زمینه سیستم های بالا بر، ساخت و ساز، جرثقیل، جا به جایی مواد اولیه، فعالیت های ساحلی و پردازش مواد می باشد.

برند های جرثقیل
معرفی انواع مختلف برند های جرثقیل

شرکت و کمپانی Hiab

Hiab، در واقع یک کمپانی سوئدی شناخته شده در زمینه تولید جرثقیل های مختلف می باشد. این شرکت یکی از زیر مجموعه های کمپانی Cargotec می باشد. این کمپانی ماشین آلات مختلفی را در زمینه بار برداری، جا به جایی، توزیع و بسیاری از پروژه های مختلف دیگر ارائه می دهد.

جرثقیل های این شرکت، در سر تا سر جهان مورد استقبال و استفاده قرار گرفته اند. هم چنین لازم است بدانید که توانایی افزایش بازدهی و بهره وری این جرثقیل ها بسیار چشم گیر می باشد.

شرکت و کمپانی XCMG

کارخانجات XCMG چین، با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بار برداری، راه سازی و معدنی، نقش چشم گیری در این صنعت داشته و در حال حاضر رتبه پنجم، در زمینه کیفیت و میزان تولید در دنیا را به خود اختصاص داده اند.

XCMG، با کمک تولید کنندگان معتبر اروپایی – آمریکایی، اصولی طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سنگین را در چین بنا نهاده و در این راستا با تاسیس موسسات پژوهشی در شهر های شوجو، شانگهای و نانجینگ همواره در پی نوآوری در تولید محصولات جدید بوده است.

جرثقیل هایی مانند جرثقیل چرخ لاستیکی ۲۰۰۰ تن، جرثقیل چرخ زنجیری ۴۰۰۰ تن و لودر سنگین ۱۲ تنی، از جمله تولیدات این تحقیقات و آزمایشات می باشند.

شرکت و کمپانی تادانو (TADANO)

شرکت تادانو، یکی از شرکت های تولید کننده ماشین آلات سنگین و همین طور جرثقیل در کشور ژاپن به شمار می آید.همین طور یکی از برند های جرثقیل می باشد. این شرکت به طور تقریبی، ۶۰ سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت تادانو اولین جرثقیل خود را با ظرفیت ۲ تن روانه بازار کرد. اما امروز توانایی ساخت جرثقیل تا ظرفیت ۳۶۰ تن را دارا می باشد.

این شرکت ژاپنی یک رقیب قدر و بالقوه برای جرثقیل سازان اروپایی و آمریکایی می باشد که جرثقیل های آن جزو بهترین محصولات بازار دنیا به شمار می آید.

برند های جرثقیل
تادانو یکی از برند های جرثقیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =

تماس سریع